- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برکناری مجید احمدزادگان رئیس هیات فوتبال کنگان

جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان کنگان در اداره امور ورزش و جوانان شهرستان کنگان با حضور نجفی رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر و نمایندگان باشگاه های شهرستان کنگان برگزار شد و عبدالله زائری به عنوان سرپرست موقت هیات فوتبال انتخاب شد .

به گزارش “عسلویه نیوز” نجفی رئیس جدید هیئت فوتبال استان بوشهر در یکی از اولین اقدامات خود مجید احمدزادگان رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان را برکنار و عبدالله زائری بعنوان سرپرست موقت هیئت فوتبال انتخاب کرد.
طی خبرهای رسیده متوجه شدیم چون احمدزادگان از حامیان اصلی دوانی رئیس سابق هیئت فوتبال استان بوشهر بوده و به علت عدم حضور در جلسه تودیع و معارفه (مجمع انتخاباتی) نجفی در بوشهر کنار گذاشته شد.
همزمان با این تغییر، اعضای هیئت فوتبال نیز به طور دسته جمعی استعفا دادند که از جمله آنها می توان به علی رنجبر دبیر هیئت فوتبال کنگان ، مصطفی عزیزیان مسئول کمیته نقل و انتقالات ، روح الله صفایی  مسئول کمیته فوتسال اشاره کرد.
تنها برداشتی که می توان داشت این است که رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با این نگاه متعصبانه و عجولانه تنها به روند رو به رشد فوتبال در استان بوشهر و خصوصاً شهرستان کنگان لطمات جبران ناپذیری وارد خواهد آورد.
پس از ناکامی های متعدد؛ حال که چندی است هیئت فوتبال کنگان روی غلتک نظم، زیرساخت های فوتبال در شهرستان کنگان را سر و سامان داده است، هیئت فوتبال استان و در راس آن نجفی، با نگاه تغییرِ دولتی که در پی عزل مدیران شایسته است، نمی خواهند این روند به نتیجه قابل قبول هدفگذاری شده برسد.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: بر حسب وظیفه با برنامه ریزی تونستیم فوتبال رو به حالت طبیعی و رو به رشد برگردانیم و از زمان ورود به هیات هر روز با دغدغه زیاد تمام تلاش خود را وقف این کردیم که فوتبال کنگان را نجات دهیم و تا حد زیادی این طرح در عمل صورت گرفت.
مجید احمدزادگان افزود: نظم و سر و سامان دادن به کارها اولویت کاری هیئت فوتبال شهرستان کنگان بود .
وی افزود: همانطور که ورزش فوتبال کاری گروهی است؛ پشت صحنه هم کار گروهی میطلبید که متاسفانه آن گونه که انتظار داشتیم مسئولین استقبال نکردند و چندان حمایتی بخصوص از لحاظ مالی از تیم ها صورت نگرفت .
وی گفت: ولی به هرحال از کسانی که در این مدت ما را حمایت کردند تشکر میکنیم؛ از جمله خبرنگاران سایت ثلاث که با حمایت معنوی همیار ما بودند.
احمدزادگان با بیان اینکه من حدودا دوسال و اندی رییس فوتبال کنگان بودم گفت: اگر به آرشیو سایت خبری ثلاث نگاهی بیاندازید اولویت کاری من در زمان معارفه دانش مربیان بود که در زمان بنده ۲۳ نفر مربی D آقایان و ۲ نفر بانوان و ۱۸ نفر مربی C آقایان و ۱۵ نفر داور بانوان به فوتبال کنگان اضافه کردیم ، در صورتی که تا قبل از بنده فقط یک نفر مربی c داشتیم و در زمینه بانوان هیچ داوری نداشتیم و مربی کارت دار فقط یکی داشتیم.
وی با بیان اینکه من همیشه از مشکلات به صورت رک انتقاد می کردم، گفت : انتقاد سازنده در هر کاری زمینه پیشرفت را بوجود می آورد .
وی گفت: مسابقات فوتبال پایه از رده نونهالان تا نوجوانان و جوانان و امیدها را به صورت منظم برگزار کردیم که ماحصل آن راهیابی راهیابی یک تیم به لیگ نوجوانان وافزایش  تعداد تیم های جوانان در لیگ استان به دو تیم بود که تا قبل از این فقط  تیم فجر را در استان داشتیم.
رئیس اسبق هیئت فوتبال شهرستان کنگان گفت: به دلیل اینکه در سال های قبل برای تیم های پایه برنامه ریزی خاصی صورت نگرفته بود در رده بزرگسالان تیمها قدرت کافی نداشتتند و لیگها منظم برگزار نمی شد و ماحصل خوبی نداشت که اگر این روندی که ما شروع کردیم ادامه داشته باشد ظرف دو تا سه سال آینده بزرگسالان ما هم حرفهای زیادی در سطح استان و کشور خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر وجهه فوتبال کنگان در استان تقویت شده است . با توجه به قهرمانی تیم فجر کنگان در لیگ جوانان استان، فوتسال استقلال در لیگ جوانان استان، نایب قهرمانی ایرانجوان در نونهالان استان، و نوجوانان فوتسال استان و افزایش تعداد تیم ها در لیگ های استانی، حساب ویژه ای روی فوتبال و فوتسال کنگان باز شده است که اگر مسئولین شهرستان به باشگاه ها توجه بیشتری کنند و قضیه اسپانسری تیم ها حل شود، ظرف دو الی سه سال آینده حتی می توانیم در لیگ بزرگسالان کشور نماینده قدرتمندی داشته باشیم.

احمدزادگان خاطرنشان کرد: همه این اتفاقات مثبت ماحصل یک کار گروهی و تعاملی بوده که بین هیات فوتبال و باشگاه ها به وجود آمده است که دست تک تک مسئولین باشگاه ها را می فشارم و انشاءالله این جو دوستانه و پویایی که به بوجود آمده نیز همچنان دوام داشته باشد.

/ثلاث