- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پروژه های سفر رهبری در عسلویه و کنگان شتاب گیرد

“عسلویه نیوز” شاپور رستمی روز دوشنبه در نشست بررسی طرح‌های عمرانی سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه و کنگان افزود: اجرای این طرح‌ها برای محرومیت زدایی از شهرها و روستاهای شهرستان‌های کنگان و عسلویه است.شاپور رستمی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” شاپور رستمی اضافه کرد:اجرای برخی طرح‌ها با کندی روبه رواست که باید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نسبت به پرداخت اعتبارات با توجه به تعدیل‌‌های سال جاری اقدام کند.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: روند پرداخت اعتبارت باید کوتاهتر شود زیرا طولانی شدن زمان پرداخت اعتبارات ضمن این که سبب کندی اجرای طرح می‌شود افزایش هزینه‌ها را نیز به دنبال دارد.

مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس نیز گفت: با توجه به تاکید وزیر نفت در اجرای مصوبات سفر رهبری به عسلویه، این سازمان برای عمل به تعهدات گام‌های بلندی برداشته و تاکنون با توجه به روند پیشرفت پروژه‌ها، اعتبارلازم تامین شده است.

محی‌الدین جعفری افزود: از میزان ۲۴۵ میلیارد ریال تعهدات وزارت نفت در اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه تاکنون بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال به این پروژه‌ها تزریق شده که این اعتبارات با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها در حال افزایش است.

وی بیان کرد: پارسال ۷۰ میلیارد ریال و در نیمه نخست امسال نیز ۳۰ میلیارد ریال به طرح‌های سفر رهبر معظم انقلاب در عسلویه وکنگان پرداخت شده است و این سازمان آمادگی دارد نسبت به اعلام صورت وضعیت، بیش از این نیز پرداخت کند./ایرنا