- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

به صدا درآمدن زنگ پیوند اولیا و مربیان توسط بخشدار عسلویه

به گزارش عسلویه نیوز در این مراسم آقای نادری بخشدار عسلویه با تبریک هفته اولیاء و مربیان و با اشاره به فراهم شدن بستر مناسب تحصیلی در منطقه خاطرنشان کرد: راه اندازی دانشگاه بین المللی پیام نور با رشته های مختلف و همچنین راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی بستر مناسبی جهت تحصیل در مقاطع آموزش عالی را در منطقه فراهم آورده است و نیاز به همت بلند دانش آموزان در جهت پیشرفت علمی دارد.

وی در ادامه به کمبود نیروی متخصص در منطقه اشاره و ابراز امیدواری کرد با توجه به ایجاد بستر مناسب شما دانش آموزان با توکل بر خدا و در سال همت مضاعف و کار مضاعف در آینده ای بسیار نزدیک این خلاء را پر خواهید کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش بخش عسلویه با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش دو مقوله جدا نشدنی از یکدیگر هستند تصریح کرد: دانش آموزی می تواند پله های ترقی را به سرعت طی نماید که علاوه بر پیشرفت آموزشی در زمینه پرورش ارتقاء یابد.

آقای نادری با تاکید بر ایثنکه هر وقت والدین بدانند و احساس کنند که حضورشان در مدارس تاثیر گزار است ، حضوری چشمگیر خواهند داشت و این بستر اکنون در منطقه فراهم گردیده که مربیان بایستی به نحو احسن از آن بهره برداری نمایند تا شاهد شکوفایی و رشد تحصیلی دانش آموزان در همه عرصه ها باشیم.

آقای نادری در ابتدا با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به کشور لبنان و بازتاب خبری آن در رسانه های مختلف جهان خاطرنشان کرد: یکی از بی سابقه ترین استقبالهای تاریخ لبنان را در استقبال از رئیس جمهور اسلامی ایران شاهد بودیم. در این استقبال رئیس جمهور محترم ایران بدون توجه به خطرهای امنیتی با خودرویی روباز به میان استقبال کنندگان حاضر شد و نیز در سخنرانیهای خود از جایگاهی که اطراف آن با شیشه های ضد گلوله تعبیه شده بود استفاده نکرد که این نشان از عمق محبوبیت انقلاب اسلامی در لبنان است.