- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرداخت ۲۴ میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت دشتستان پرداخت شده است.

خبرگزاری فارس: پرداخت 24 میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” سید اکبر عدنانی در دیدار با خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد اظهار داشت: تلاش برای رفع فقر و محرومیت از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در سال جاری است.

وی افزود: خودکفایی مددجویان و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در نیمه دوم سال جاری مورد توجه قرار دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از پرداخت ۲۴ میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت این مدیریت پرداخت شده است.

عدنانی عنوان کرد: تعداد مشمولین مستمری در این شهرستان هشت هزار و ۵۱۶ خانوار است که ماهیانه به حساب آنان واریز می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: شهرستان دشتستان بیشترین آمار مددجویی در استان را داراست که نسبت به سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش و تلاش برای ادامه تحصیل این عزیزان از جمله برنامه‌هایی است که مسئولان ارشد کمیته امداد توجهی خاص به آن دارند.

عدنانی تصریح کرد: افزایش سطح کیفی خدمات و جلب رضایت خاطر افراد زیر پوشش نیز از اولویت‌های این نهاد است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان اذعان داشت: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و توسعه ایران اسلامی باید از همه امکانات و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.