- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مدیر جدید پارس شمالی منصوب شد

با حکم موسی سوری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مکی مقدمی‌زاده به عنوان سرپرست مدیریت پارس شمالی (پارس ۳) منصوب شد.

در حکم انتصاب مقدمی‌زاده آمده است: با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی از تاریخ صدور این حکم به سمت سرپرست مدیریت پارس ۳ (پارس شمالی) منصوب می‌شوید.
موسی سوری در این حکم، مهم‌ترین وظایف سرپرست مدیریت پارس شمالی را در پنج بند به وی ابلاغ کرده که پیگیری فرآیندهای اجرایی کردن ابلاغ مصوبه دولت در زمینه الحاق پارس شمالی به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و احصا‌، خرید و تملک اراضی مستثنیات با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط استانی و در قالب کارگروه مشترک ادارات استان و سازمان منطقه ویژه و ارایه گزارش ماهانه از مهم‌ترین وظایف مدیریت جدید شمرده شده است.
پیگیری، طراحی و اجرای زیرساخت‌های عمومی و شهری پارس شمالی به ویژه احداث حصار گمرکی منطقه در راستای فراهم کردن بستر و شرایط مناسب به منظور تسهیل و تسریع در اجرای پروژه‌های ملی نفت، گاز و پتروشیمی با استفاده از تسهیلات گمرکی منطقه ویژه و همچنین پیگیری اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان بوشهر و تعامل سازنده و اثربخش با مقامات و مدیران محترم استان نیز از دیگر وظایف مدیر جدید اعلام شده است.
در حکم موسی سوری خطاب به مدیر جدید پارس شمالی می‌خوانیم: ساماندهی و بهبود تمام فرآیندها و فعالیت‌های منطقه در چارچوب مدیریت یکپارچه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و در راستای اهداف و سیاست‌های شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت و همچنین ساماندهی آموزش و توانمند‌سازی منابع انسانی به منظور کسب مهارت‌ها و آمادگی‌های لازم با توجه به شروع‌ پروژه‌های زیرساختی و پشتیبانی منطقه از وظایف اساسی مدیریت پارس شمالی است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پایان این حکم با قدردانی از سرپرست پیشین مدیریت پارس شمالی یادآور شده است: فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش‌های ارزنده سید محی‌ا‌لدین جعفری در دوره سرپرستی منطقه تشکر و قدردانی می‌کنیم.
همچنین طی حکمی دیگر از سوی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سرپرست مدیریت استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه پارس نیز منصوب شد.
بر اساس این گزارش با حکم موسی سوری، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سید محی‌الدین جعفری به عنوان سرپرست مدیریت استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های فنی از تاریخ صدور این حکم به سرپرستی مدیریت استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب می‌شوید.
در بخش دیگری از این حکم بیان شده است: مدیریت فرآیندها و فعالیت‌های بازرسی فنی و کنترل مناطق عملیاتی سه‌گانه پارس، نظارت و حصول اطمینان از رعایت استانداردهای فنی و مهندسی مرتبط در فرآیندهای اجرایی پروژه‌ها و عملیات بهره‌برداری از تاسیسات موجود و مدیریت فرآیندها و فعالیت‌های خوردگی فلزات در مناطق عملیاتی سه‌گانه و ستاد از مهم‌ترین وظایف مدیریت استانداردها و کیفیت سازمان است.
در ادامه حکم همچنین تصریح شده است: طراحی و تهیه شناسنامه فنی برای تمام دستگاه‌ها و تاسیسات و لوازم آنها، تهیه شرح کار و شرح خدمات برای انتخاب پیمانکاران توانمند در حوزه‌های مذکور و اجرایی کردن ساختار سازمانی مصوب و جذب نیروهای فنی و مهندسی توانمند و با تجربه نیز از دیگر وظایف این مدیریت است.