- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف ۸ هزار بطری نوشیدنی غیرمجاز در دشتستان

به گزارش”عسلویه نیوز” داوود محمودزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس و نیروی انتظامی است و باید در این راستا تلاش بیشتری کنیم.
وی افزود: در دشتستان در دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی در کاهش جرم انجام شده و شاهد کاهش ۳۸ درصدی جرائم در دشتستان هستیم که نقش نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی و قضایی در این موضوع بسیار ارزشمند است.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف بیش از هشت هزار بطری نوشیدنی غیرمجاز در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دشتستان در بازرسی از یک دستگاه خودرو بیش از هشت هزار بطری نوشیدنی غیرمجاز را کشف و ضبط کرد.
محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دشتستان در راستای مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق در این شهرستان به یک دستگاه خودرو مظنون شدند.
وی اضافه کرد: پلیس بلافاصله خودرو را متوقف کرده و در بازرسی‌های به عمل آورده از آن موفق به کشف هشت هزار و ۳۷۶ قوطی نوشیدنی خارجی فاقد هرگونه مجوزی شد.
این مسئول اظهار داشت: خودرو توقیف و راننده به همراه کالاهای کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.
محمودزاده با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده بالغ بر ۴۹ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: تمام تلاش خود را برای افزایش ضریب امنیت در دشتستان به کار می‌بندیم و با اخلال‌گران نظم عمومی به شدت برخورد می‌کنیم.