- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استاندار بوشهر: فضای انتخاباتی آرام به پیروزی اصولگرایان منجر می‌شود

عسلویه نیوزاستاندار بوشهر گفت: اگر فضای انتخابات آرام باشد، اصولگرایان پیروز می‌شوند اما اگر فضا ملتهب شود دیگران از این وضعیت استفاده می‌کنند.

محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار کنگان در جمع مسئولان ارشد استان و پارس جنوبی اظهار داشت: استان بوشهر نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد و حضور پارس جنوبی در این استان نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه استان در اقتصاد و صنعت نفت است.
وی افزود: خدمت بهینه به مردم و فراهم کردن رضایت خاطر مردم امری مهم و اساسی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام است و همه موظف هستیم برای خدمتگزاری به مردم همه انرژی خود را صرف کنیم.
استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌های تبرکی فرماندار سابق خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان طی چند سال اخیر رشد و پیشرفت خوبی داشته که نشان دهنده همدلی و تعامل بالای مسئولان است و آقای تبرکی در این شهرستان اقدامات خوبی انجام داده است.
جهانبخش در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و یادآور شد: رسانه‌ها و مسئولان باید فضای آرام و به دور از تنش را فراهم کنند تا شاهد انتخاباتی آرام و به دور از حاشیه باشیم.
استاندار بوشهر تصریح کرد: بدون تردید اگر فضای انتخابات آرام باشد، اصولگرایان پیروز خواهند شد و اگر فضا ملتهب شود دیگران استفاده می‌کنند.
فرماندار سابق کنگان نیز با تقدیر از حمایت‌های مردم و مسئولان کنگان گفت: حمایت‌های امام جمعه کنگان و امام جمعه اهل سنت شهرستان بسیار اثربخش بوده و موجبات پیشرفت شهرستان را فراهم کرده است.
عباس تبرکی افزود: امیدوار هستیم در مسئولیت جدید نیز بتوانم در خدمت مردم کنگان باشم.
وی اذعان داشت: جذب اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومانی در دوره پنج ساله در فرمانداری کنگان انجام شد و اقدامات عام‌المنفعه و عمرانی بسیار زیادی در روستاها و شهرهای مختلف شهرستان صورت گرفت.
فرماندار جدید کنگان نیز خواستار تعامل و همدلی همه مردم و مسئولان کنگان برای رشد و تعالی شهرستان شد.
تیمور یزدانشناس خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم با همه توان برای خدمت به مردم تلاش داشته و باید این روند را تداوم دهیم.