- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ارتباط با مردم و مردمی بودن شاخصه بسیج است

“عسلویه نیوز” شهردار بندر سیراف گفت: بسیج بدنه فعال اجتماع است و نباید هیچ وقت منفعل شود و ارتباط با مردم و مردمی بودن شاخصه بسیج است.

خبرگزاری فارس: ارتباط با مردم و مردمی بودن شاخصه بسیج است
 

به گزارش “عسلویه نیوز” وحید واعظی پیش از ظهر امروز در نشست طرح صالحین بسیج اظهار داشت: آنچه انقلاب را شکل داد بسیج توده‌ای مردم بود و بسیج بود که انقلاب را حفظ و تا امروز بیمه کرده است.

شهردار سیراف با بیان رشادت بسیجیان شهر سیراف و دیگر آحاد مردم در جنگ تحمیلی افزود: این بسیجیان بودند که جنگ را اداره کردند و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید بسیج تقویت شود که در بدنه شهرداری و شورای اسلامی شهر سیراف همین گونه نیز هست و همکاری با بسیج نقش بی‌بدیل در موفقیت نظام دارد.

واعظی در ادامه با تاکید بر لزوم حل کردن برخی مشکلات موجود خاطرنشان کرد: با همکاری و همدلی می‌توان شاهد شکوفایی و ظهور بالندگی بهتر در بندر باستانی و تاریخی سیراف با بسترسازی صحیح و مناسب در معرفی شخصیت‌های سرشناس قدیم چون سلیمان تاجر سیرافی و ابن نوح سیرافی و ابوسعیدسیرافی و دوران معاصر همچون شادروان حاج حسن کنگانی، حاج محمد صابر رزمنده هست سال دفاع مقدس و دیگر عزیزان باشیم.

وی اضافه کرد: هیچ عمران و آبادانی حاصل نمی‌شود مگر اینکه خساراتی نیز به وجود آید و سعی شهرداری سیراف نیز بر این است با وارد کردن حداقل خسارات، بیشترین آبادانی در سطح شهر حاصل آید.

شهردار سیراف با تاکید مجدد بر اهمیت بسیج بیان کرد: نباید بسیج ساکن و ساکت باشد و ما شاهد رشد و بالندگی بسیج هستیم و هر روز باید بیش از پیش شاهد این رشد باشیم زیرا بسیج بدنه فعال اجتماع است و نباید هیچ وقت منفعل شود و ارتباط با مردم و مردمی بودن شاخصه بسیج است.

رئیس شورای اسلامی سیراف نیز با تقدیر از برگزارکنندگان برنامه، نقش مردم را در سرنوشت نظام مهم دانست و گفت: مسئولین محتاج مردم هستند و باید به مطالبات آنان که جنبه عام دارد عمل کنند.

محمد محمدی حل مشکلات اهالی و مردم محلات شهر سیراف را از برنامه‌های اصلی شورای دوره سوم و شهردار سیراف عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در پاره‌ای مواقع به منظور تحقق پروژه‌های سطح شهر، شورا و شهرداری سیراف به تنهایی نمی‌تواند رافع مشکلات باشد و همکاری و حمایت‌های مسئولین ارشد استان و شهرستان را می‌طلبد.

محمدی اذعان داشت: امیدوار هستیم که در راستای ساحل سازی و بهبود مسیر بلوار خلیج فارس و معابر فرعی برای تسریع عبور ترافیک اقدامات عاجل صورت پذیرد.