- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رونالدو و په په در جمع کودکان بیمار

شاگردان پائولو بنتو در روزهای گذشته و بعد از تقبل شکستی تلخ مقابل روسیه در شهر مسکو، خود را برای دیدار با ایرلند شمالی از دور چهارم رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره اروپا آماده می کردند.


پرتغال که جمعه شب با نتیجه ۰-۱ مغلوب شاگردان کاپلو شد ، امشب در یک دیدار خانگی میزبان ایرلند شمالی است. آنها می دانند که برای صعود قطعی به رقابت های جام جهانی، دیگر نباید بلغزند و باید در این بازی خانگی به یک برد ارزشمند و قاطعانه دست بیابند.

در این میان، تعدادی از بازیکنان سلسائوی اروپا با بهره گیری از ساعات آزاد خود در عصر روز یکشنبه به موسسه تومور شناسی پرتغال رفتند تا با کودکان بیمار که در این موسسه بستری هستند دیدار کنند. در این دیدار کریستیانو رونالدو، په په و برونو آلوس، سه نفر از ستاره های تیم ملی پرتغال در کنار پائولو بنتو، سرمربی تیم و فرناندو گومژ ،به عیادت کودکان بیمار رفتند.

آنها بعد از ترک اردوی تیم ملی در «اوبیدوس»، با اتومبیلی به شهر پورتو رفتند تا عصر را درکنار کودکان بیماری که در این مرکز بستری بودند سپری کنند.

سه کاپیتان تیم ملی پرتغال، هدایایی را هم برای کودکان به همراه برده بودند و برای چند ساعتی هم که شده به آنها کمک کردند تا درد و بیماری هایشان را فراموش کنند. چهره های این کودکان بیمار و نگاه های آنها گویای خوشحالی و احساس خوبی بود که بعد از دیدار با اسطوره ها و الگوهایشان به آنها دست داده.

کریستیانو رونالدو، با تک تک کودکان ارتباط خوب و صمیمانه ای برقرار می کرد و برای دقایقی در کنار این بچه ها می نشست. یکی از این کودکان بیمار، دختر بچه ای بود که حتی نمی توانست برای خوشامد گویی و استقبال از این ستاره ها از جایش برخیرد.کریس برای دقایقی درکنار او نشست تا کمی این دختربچه را شاد کند.

آنها بعد از بازدید از تک تک اتاق های بیمارستان، این سه ستاره و سرمربی سلسائوی اروپا، عکسهایی یادگاری با کودکان بیمار و کارمندان بیمارستان گرفتند.یکشنبه برای خیلی از این کوچولوها، بهترین روز زندگی شان بود.

تمرینات تیم ملی پرتغال از صبح روز دوشنبه در کمال آرامش از سر گرفته شد و رونالدو، په په، برونو آلوس و زیر نظر بنتو تمریناتشان را دنبال کردند.