- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استاندار بوشهر: وزیر نفت تعلق خاصی به بوشهر دارد

محمدحسین جهانبخش در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار کنگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و رشد قرار دارد و روز به روز شاهد اقتدار بیشتر نظام اسلامی هستیم.
وی افزود: مردم طی سه دهه گذشته همواره و در هر زمانی علاقه خود به نظام اسلامی و ولایت فقیه را اثبات کرده‌اند که این مسئله ارزش بسیار زیادی دارد.
استاندار بوشهر در ادامه به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: حضور ده‌ها هزار زن و مرد و پیر و جوان مردم کرمانشاه در آیین استقبال از رهبر معظم انقلاب نشان از عشق و دلدادگی آنان به رهبری و مرجعیت والای دینی است.
جهانبخش تصریح کرد: بدون تردید مردم مهم‌ترین سرمایه انقلاب هستند و همین شور و شوق و امید مردم و وحدت حاکم در کشور رمز ماندگاری نظام مبتنی بر دین و نظر مردم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات وزیر نفت اشاره کرد و یادآور شد: پارس جنوبی و سایر بخش‌های وزارت نفت با روی کار آمدن مهندس قاسمی به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کرده و خدمات خوبی در این مدت انجام شده است.
جهانبخش با انتقاد از کج‌سلیقگی‌های برخی مطبوعات و ادعاهای خلاف واقع آنها در تخریب وزیر نفت بیان داشت: برخی رفتارهای مطبوعات و رسانه‌ها آنقدر بچه‌گانه و سبک است که نمی‌شود حتی راجع به آن حرفی زد.
استاندار بوشهر گفت: مهندس قاسمی طی چند ماه اخیر خدمات بسیار قابل توجهی به استان بوشهر داشته و در واقع وزیر نفت تعلق خاصی به بوشهر دارد و این یک فرصت و ظرفیت بسیار ارزشمند برای این استان است.
وی اذعان داشت: برای رشد و توسعه این استان باید دست به دست هم بدهیم و باید از همه پتانسیل‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم تا روند خدمات‌رسانی به مردم شتاب بیشتری داشته باشد.