- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دستگیری دانشجوی بوشهری که حساب دوستانش را خالی می کرد

“عسلویه نیوز” رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان بوشهر از دستگیری دانشجویی که با سوءاستفاده از اعتماد هم‌خوابگاهیش اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده بود خبرداد.

 

سرهنگ جهانشیری با بیان اینکه در پی شکایت یکی از دانشجویان بوشهر مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ چشمگیری از حساب وی دستور رسیدگی به این پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام استعلام‌های گوناگون از بانک مشخص شد با مبلغ به سرقت رفته فقط شارژ تلفن همراه خریداری شده که پس از استعلام شماره شارژها از مخابرات آدرس و مشخصات فرد استفاده‌کننده از شارژ مشخص شد.

وی گفت: پس از بدست آوردن آدرس فرد مظنون را احضار کرده و مورد بازجویی قرار دادیم که ابتدا منکر هر جرمی‌ شد اما زمانی که با مستندات این پلیس رو به رو شد لب به اعتراف گشود و گفت که از اعتماد هم خوابگاهیم زمان خرید اینترنتی سوءاستفاده کردم، شماره حساب و اطلاعات حساب وی را ذخیره کردم و سپس شروع به خریدن شارژ تلفن‌همراه برای خودم از طریق اینترنت کردم.

جهانشیری در خاتمه هشدار داد: به هیچ عنوان به اطرافیان خود اعتماد نکنید و اطلاعات محرمانه حسابتان را در اختیار آنان قرار ندهید.