- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پراندلی: بالوتلی بازیکن بامهارتی است

چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا در پایان بازی با دانمارک به شدت خوشحال بود و تمرکز شاگردانش برروی کسب یک پیروزی ارزشمند مقابل این تیم را ستود و از ماریو بالوتلی گلزن تیمش نیز تمجید کرد.



  گلهای ریکاردو مونتولیوو، دانیله ده روسی و ماریو بالوتلی، باعث شد تا آتزوری سه شنبه شب به برد ارزشمند ۱-۳ دست یابد. آنها با وجود اخراج پابلو اوسوالدو از زمین مسابقه بر جریان بازی تمرکز داشتند. 

به گزارش گل، درپایان این مسابقه چزاره پراندلی به خبرنگاران گفت:« در ابتدا با سختی هایی مواجه شدیم. دانمارکی ها ما را به شدت تحت فشار قرار می دادند. بعد از آن بود که برای ۲۰ دقیقه فوتبال فوق العاده ای را بازی کردیم. ما گلی خوردیم که نباید دریافتش می کردیم. بعد از آنکه ده نفره شدیم هم مرتکب اشتباهاتی شدیم ولی تیم ما کلا خیلی منسجم بود و با عزمی راسخ بازی می کرد. زمانی که این بازیکنان، بدرخشند و بر جریان بازی تمرکز داشته باشند، اتفاقات مهمی برای ما می افتد» 


پراندلی در ادامه با اشاره به درخشش بالوتلی گفت:« ماریو باید همین طور به بازی کردنش ادامه دهد. با همین سخاوت. او بازیکن بامهارتی است.» 

ستاره جوان و جنجالی ایتالیا و باشگاه منچسترسیتی، درزمین کاملا پرتلاش بود. خود او هم در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« امیدوار بودم تا این بازی را ببریم. دانمارک اندکی قبل از اتمام نیمه اول به گل رسید و کار برای ما پیچیده شد. ولی خیلی خوب بود که دراین بازی گلزنی کردم. هم در سیتی و هم در تیم ملی ایتالیا تمام تلاشم را به کار می گیرم و درحال پیشرفت هستم. من مدتی است که فروتن هستم و می توانم بدون مشکل و دردسر به کارم ادامه دهم.»