- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حدادعادل: علاقه‌مندیم سوال از رئیس جمهور منتفی شود

رئیس فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه ما علاقه‌مندیم با فراکسیون رهروان ولایت جلسه‌ای در خصوص سوال از رئیس جمهور داشته باشیم اظهار داشت: البته دعوت رسمی از آنها نکردیم ولی از آقای ابوترابی خواستیم که ایشان سعی کنند تا فراکسیون رهروان هم برای منتفی شدن سوال اقدام کنند، ‌اگرچه از پاسخ آنها خبری ندارم اما ما چنین درخواستی را از طریق آقای ابوترابی مطرح کرده‌ایم.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۲

به گزارش مهر، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارت علی مطهری مبنی بر اینکه سوال از رییس‌جمهور منتفی نمی‌شود، اظهار داشت: آقای مطهری نظر خودشان را گفتند و فراکسیون هم نظر خودش را دارد، آقای مطهری عضو فراکسیون ما نیستند. ما علاقه‌مندیم سوال منتفی شود چرا که آن را در مجلس هشتم تجربه کرده‌ایم و دیدیم چه اتفاقی می‌افتد این تجربه موفقی نبوده و باید پیش چشم ما باشد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: فراکسیون اصولگرایان نظر خود را درباره سوال از رییس‌جمهور اعلام کرده، هیئت رئیسه مامور اجرای آیین‌نامه است و نمایندگان هم خودشان تکلیف‌شان را می‌دانند. ما به عنوان فراکسیون نظر دادیم که سوال از رییس‌جمهور را مفید و به مصلحت کشور نمی‌دانیم. حداد عادل به انتشار اخباری در خصوص جلسه فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان درباره سوال از رئیس جمهور اشاره و گفت: ما علاقه‌مند به رایزنی با فراکسیون رهروان در این باره هستیم آنها به عنوان فراکسیون در این رابطه اظهارنظر نکردند، اما ما مایلیم آنها هم اظهارنظر کنند و موضع‌شان را به عنوان فراکسیون بگویند که آیا موافق با طرح هستند یا خیر؟ نماینده مردم تهران با بیان اینکه ما علاقه‌مندیم با فراکسیون رهروان ولایت جلسه‌ای در این رابطه داشته باشیم اظهار داشت: البته دعوت رسمی از آنها نکردیم ولی از آقای ابوترابی خواستند که ایشان سعی کنند که فراکسیون رهروان هم برای منتفی شدن سوال اقدام کنند، ‌اگرچه از پاسخ آنها خبری ندارم اما ما چنین درخواستی را از طریق آقای ابوترابی مطرح کرده‌ایم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان در پایان گفت که کاریکاتور روزنامه شرق که منجر به توقیف این روزنامه شد به هیچ وجه خوب نبوده است.