- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مادری که از دار دنیا فقط بیماری دارد+ نامه‌ای غم‌انگیز

هوالمقیت
 
“من شما رو نمی شناسم، اما اگه مثل ما فارسی حرف می زنین، پس معنی این غیرتو می فهمین؛ این غیرت داره خشک می شه، شاهرگ این غیرت… کمک کنید نذاریم این اتفاق بیفته… من برای صبرتون یه یا علی می خوام، همین!_دیالوگ ماندگار از آژانس شیشه‌ای”
 
یکی از دوستان مطمئن و مورد اعتماد نامه‌ای را از طرف مادری زحمتکش به”مقیت” رساند که واقعا حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. بدون کم و کاست عین نامه رو منتشر می‌کنیم. هر مقدار که جمع شود عینا تقدیم این مادر عزیزمان خواهد شد.
 
  
“با عرض سلام و خسته نباشید. اینجانب خانمی ۵۸ ساله هستم که حدود ۱۰ سال که متحمل انواع بیماریها می باشم اول اینکه سال ۸۱ دچار سوختگی شدید شدم که بعد از ۱ سال مداوا، درمان شدم. سال ۸۵ بعلت سرطان رحم عمل سنگینی انجام دادم که بعد از عمل، تحت شیمی درمانی و رادیوتراپی (برق) قرار گرفتم که متحمل هزینه های زیادی شدم. چند ماه بعد از آن عمل ۲ تا از انگشتان پایم را قطع کردند بخاطر عفونتی که بعلت بیماری دیابتی که داشتم.
از سال ۸۸ بعلت بیماری اعصاب قادر به راه رفتن عادی نبوده و با کمک دو عصا و افراد خانواده بسختی راه می رفتم. سال ۸۹ روده هایم خونریزی داشت که حدود ۲ ماه تحت معالجه بودم. اواخر سال ۹۰ بعلت مشکلات قلبی در بیمارستان قلب و عروق تهران برای مداوا بستری شدم و آنژیوگرافی کردم. از اردیبهشت سال ۹۱ از لگن به پایین بخاطر بیماری اعصاب فلج شدم و قادر به راه رفتن و یا ایستادن تحت هیچ شرایطی نیستم و حتی کنترل ادرار هم ندارم و مرا پوشک می کنند و با ویلچر جابجایم می کنند. به این علت مرا در بیمارستان خاتم الأنبیا بستری کردند و بعلت عمیق بودن درمان مرا به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند. پزشکان برای درمان تعدادی آمپول آی وی آی جی تجویز کردند و همچنین فیزیوتراپی مداوم و طولانی مبلغ این داروها و آمپول بسیار سنگین است و با توجه به این که من تأمین اجتماعی هستم هزینه این ۲ ماه درمان من با دفترچه حدود ۱۲ میلیون تومان شد. با توجه به این که بنده توانایی مالی ندارم و شوهرم هم یک پیرمرد از کار افتاده بودن در آمد است بنده مجبور شدم وام های سنگین و طولانی مدت بگیرم و در باز پرداخت این وام ها و ادامه درمان عاجر می باشم و منبع درآمدی ندارم. ضمن اینکه به گفته ی تجویز پزشک بنده ۶ ماه تا یکسال ماهی ۲ روز باید در بیمارستان بخوابم و مقداری از این آمپول تزریق کنم که هزینه آن با دفترچه بیمه برای هر ماه ۲ میلیون تومان می باشد. از شما دوست عزیز تقاضای مساعدت و همیاری را خواستار می باشم. ”
 
ما وسیله‌ایم برای نریختن آبرویی؛
برای دراز نشدن دستی؛
بعد معنوی این کمک‌ها تقدیم می‌شود به مظلوم عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها)
 
شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۱۳۸۲۸۴۴۵۴
شماره حساب: ۰۳۰۹۶۶۹۳۰۹۰۰۷
شماره شبا: IR590170000000309669309007
به نام علی عسگری نزد بانک ملی
 
*در صورت عبور کمک‌ها از میزان درخواستی، مابقی صرف دیگر گزارش‌ها خواهد شد.
 
*تاکید می‌شود که”مقیت” نقش واسطه را بازی می‌کند بنابراین اگر خیرین خواهان کمک مستقیم و بدون واسطه به نیازمندان می‌باشند شماره تلفن ثابت خود را در قسمت نظرات قرار داده تا با آن‌ها تماس گرفته شود.
 
یاعلی