- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جلسه انجمن شهرداران پنج گانه شهرستان کنگان با استاندار / گزارش تصویری

جلسه انجمن شهرداران پنج گانه شهرستان کنگان با استاندار در محل سالن اجتماعات بخشداری عسلویه برگزار شد.

این جلسه صبح روز دوشنبه با حضور استاندار و هیئت همراه ، تبرکی فرماندار کنگان ، نادری بخشئدار عسلویه ، سوری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای پنچ گانه شهرستان کنگان برگزار شد.

در این جلسه نادری بخشدار عسلویه با تبریک ولادت امام رضا (ع) و با اشاره به اقدامات صورت گرفته دولت نهم و دهم در بخش عسلویه تصریح کرد: بزرگترین مشکل منطقه عسلویه نبود آب آشامیدنی سالم که بعنوان یک معضل برای اهالی تبدیل شده بود در دولت خدمتگذار و مردمی این مشکل رفع شد طوری که همه شهرها و روستاهای بخش از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

بخشدار عسلویه در ادامه سخنان خود به پروژه های نیمه تمام بخش عسلویه اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که هم اکنون مردم عسلویه با آن مواجه هستند عدم تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی این شهر است که بیش از ۵ سال نیمه تمام به حال خود رها شده که امیدواریم با همت و تلاشها و پیگیری های استاندار محترم این پروژه که خواست به حق مردم منطقه است تکمیل شود.

وی در ادامه افزود: استادیوم های ورزشی عسلویه و نخل تقی و همچنین اسکله های این دو شهر نیز از پروژه های نیمه تمام این بخش است که با عنایت ویژه استاندار را می طلبد تا شاهد تکمیل و بهره مندی مردم از این پروژه باشیم.

در ادامه این جلسه هر یک از شهرداران عسلویه ، نخل تقی ، سیراف ، کنگان و بنک به شرح گزارشی ازاقدامات و فعالیتهای خود پرداختند و همگی خواستار رفع محرومیت و توجه بیشتر به بخش عسلویه و شهرستان کنگان شدند.

سپس مهندس جهانبخش استاندار بوشهر ضمن  تبریک ولادت امام رضا (ع) و تشکر از برگزاری این جلسه ، شوراها را یکی از جلوه ها و موالید انقلاب اسلامی دانست و افزود: هدف از تشکیل شوراها حل مشکلات مردم و ایفای نقش واسط بین مردم و مسئولین است تا پل ارتباطی امین بین مردم و مسئولین باشند.

وی افزود: امروزه  مهمترین رسالت شوراها ایجاد هماهنگی و همدلی بین خود و مسئولین است و اگر شوراها بتوانند این هماهنگی و همدلی را ایجاد کنند قطعاً موفق خواهند شد و تجربه نشان داده است هر جا این هماهنگی میان مسئولین شهرستان و یا بخش و یا حتی روستا با شوراهای آن مناطق ایجاد شده است موجب توسعه و پیشرفت آن شده و هر جا این هماهنگی برقرار نبوده نه تنها شاهد پیشرفت و توسعه نبودیم بلکه شاهد از هم گسیختگی در آن مناطق بودیم.

ایشان در پایان وحدت و همدلی را رمز پیروزی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تداوم این انقلاب نیاز به وحدت و همدلی دارد و یقیناً شوراها و شهرداریها به مراتب بیشتر به این وحدت و همدلی جهت پیشرفت مناطق خود نیاز دارند.

گزارش تصویری/

[1] [2]

[3]

[4]

[5]