- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اختصاصی سوک: روایتی تلخ از کشته شدن دهیار سرقنات دشتستان و دختر خردسالش + عکس

و به این ترتیب روستای سرقنات یکی از بهترین و فعالترین مردان خود را از دست می دهد.وی یکی از پر کارترین و در عین حال بی حاشیه ترین افراد روستا بود و هیچگونه دشمن یا بدخواهی نداشته ولی متاسفانه ……

 

دوشنبه شب بود که خبری مبنی بر کشته شدن دهیار سرقنات به همراه فرزند ۶ ساله اش بر روی خروجی سایتها و رسانه های استان قرار گرفت وبلافاصله تعابیر متعددی از شیوه ی کشته شدن وی و فرزندش ارئه شد.
اما واقعیت ماجرا چه بود؟

به گزارش “عسلویه نیوز”  آقای منصور رضا زاده در عصر روز دوشنبه به همراه تنها فرزندش ریحانه به قصد شکار از  منزل خارج می شوند.به گفته ی نزدیکان وی ،او علاقه بسیار شدیدی به تنها دخترش داشت و اکثر اوقات خود را با وی می گذراند.



بنا به دلایل نامعلومی ،شاید در رفتن ناخواسته گلوله از اسلحه توسط وی،یا بازی کودک با اسلحه آماده ی شلیک و یا هر دلیل دیگر ،جلوی چشمان دهیار سرقنات دختر محبوب ۶ ساله ی وی کشته می شود.

آقای رضازاده درکمال ناباوری با برادران خود تماس گرفته و جریان را برایشان تعریف کرده و آدرس محل حادثه را می دهد.برادران وی بلافاصله خود را به محل رسانده و متاسفانه با جسد برادر به همراه دختر خردسالش مواجه می شوند:آقای رضازاده مرگ ریحانه را طاقت نیاورده و خودکشی کرده است.

و به این ترتیب روستای سرقنات یکی از بهترین و فعالترین مردان خود را از دست می دهد.وی یکی از پرکارترین و در عین حال بی حاشیه ترین افراد روستا بوده و هیچگونه دشمن یا بدخواهی نداشته است ولی  متاسفانه تنها از روی یک اشتباه یا سهل انگاری مرگی تلخ را به همراه فرزند دلبندش تجربه کرد.

سایت سوک نیز به نوبه خود این مصیبت را به بازماندگان وی تسلیت عرض می کند.