- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

محمدی:بعید می‌دانم گردان به سپاهان بیاید

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: بعید می‌دانم صحبت‌هایی که در خصوص پیوستن گردان به سپاهان می‌شود صحت داشته باشد.


رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا،اظهارکرد: متاسفانه در دیدار برابر صبا محروم هستم و نمی‌توانم برای تیمم به میدان بروم، اما باید بگویم بازیکنان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و از همه لحاظ آماده بازی برابر صبا هستند، ضمن اینکه روز دوشنبه نیز یک بازی خوب برابر راه آهن پشت سر گذاشتیم که به آمادگی مطلوبی نیز رسیدیم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که سپاهان به فرد متکی نیست، خاطرنشان‌ کرد: مرزبان در مدت حضور خود در سپاهان زحمات بسیار زیادی برای تیم کشید، اما ما همه تلاش خود را خواهیم کرد که مبادا با جدایی مرزبان لطمه‌ای به سپاهان وارد شود زیرا سپاهان همیشه باشگاهی بوده است که با جدایی بازیکن یا مربی آسیب نمی‌بیند.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان افزود: خدا را شکر سپاهان در حال حاضر ۴ دروازه‌بان خوب دارد و انتخاب دروازه‌بان اول بستگی به سلیقه سرمربی دارد، هر کدام از دروازه‌بان‌های سپاهان که درون دروازه بایستند همه تلاششان را خواهند کرد که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند تا برای تیم خود مثمر ثمر باشند. مطمئنا من هم اگر صلابت گذشته خود را در ادامه داشته باشم به چارچوب بازمی‌گردم.

محمدی در خصوص شایعاتی که مبنی بر پیوستن شهاب گردان، دروازه بان نیمکت نشین پرسپولیس به سپاهان وجود دارد بیان کرد: من بعید می‌دانم او به سپاهان بیاید و فکر می‌کنم این صحبت‌ها تنها در حد شایعه باشد. به هر حال از این حرف‌ها زیاد مطرح می‌شود ولی بعید می‌دانم این شایعه صحت داشته باشد زیرا ما از لحاظ دروازه‌بان مشکلی نداریم.

وی همچنین در خصوص بازی با الاهلی تصریح کرد: متاسفانه بعضی از خبرگزاری‌ها نوشته بودند که من اعتماد به نفس بازی‌های قبل را نداشتم، اما باید بگویم بر خلاف تمام بازی‌ها آن شب شبی بود که من اصلاً استرس نداشتم و با اعتماد به نفس کامل درون دروازه قرار گرفته بودم.