- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استانداربوشهردرنامه‌ای به رییس جمهوری :همه نقاط این استان مشمول پرداخت حق نوار مرزی شود

استانداربوشهرگفت: با ارسال نامه ای برای رییس جمهوری خواستار تسری پرداخت حق نوار مرزی به همه مناطق این استان شده ام.
محمدحسین جهانبخش چهارشنبه در حاشیه بازدید از دبیرستان شهید مطهری بوشهر افزود: تلاش ما این است که همه مناطق استان از این قانون بهره‌مند و این امر در آینده‌ای نزدیک محقق شود.
وی با اشاره به مسوولیت سخت معلمان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اظهار داشت: امام راحل فرمودند وظیفه معلم هدایت جامعه به سوی الله است و معلم امانتداری است که انسان امانت اوست و این فرمایش امام بهترین جایگاه را برای معلم بیان کرده است.
جهانبخش اضافه کرد: معلمی شغل بسیار سخت با مسوولیت‌های سنگین است و معلمان قدر شغل خود را بدانند.
استاندار بوشهر اظهار داشت: معلمی شغل انبیاست و هیچ شغلی پویاتر از معلمی نیست.
وی با بیان اینکه معلمان تلاش خود را خداگونه کنند، ادامه داد: تلاشی که این قشر در عرصه تعلیم و تربیت می‌کنند قابل تقدیر و ستودنی است.
جهانبخش یادآورشد: مسوولیتی که این قشر دارند موجب می‌شود نتوانند آنگونه که باید به خانواده‌های خود رسیدگی کنند و معلمان باید با نظم و تدبیر مدیریتی علاوه بر انجام وظایف اجتماعی و شغلی به خانواده‌های خود نیز برسند.
استاندار بوشهر همچنین در بین دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد نیز خطاب به دانش‌آموزان گفت: دوران تحصیل بهترین دوران زندگی شماست و آینده مملکت به شما تعلق دارد.
وی بیان کرد: آرامش، امنیت و اقتداری که امروز در کشور حاکم است مرهون خون شهداست و ما باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.
جهانبخش افزود: عبادت، تحصیل و ورزش از جمله راه‌هایی است که با انجام آنها می‌توانید از شرایط موجود قدردانی کنید.