- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فرداشب، آغاز هفته هشتم لالیگا

هفته هشتم رقابت‌های لالیگا فردا شب با دیدار رئال و بارسلونا مقابل سلتاویگو و دپورتیوو لاکرونیا آغاز می‌شود.


نبرد رئال مادرید برای دفاع از عنوان قهرمانی با وجود مصدومیت بازیکنان این تیم پیش از رویارویی با سلتاویگو کار را برای ژوزه مورینیو سخت‌تر از پیش کرد.

مدافعان عنوان قهرمانی پس از ۷ هفته با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در مکان پنجم لالیگا قرار گرفته‌اند.

با وجود تساوی ۲ بر ۲ مردان مورینیو در هفته هفتم لالیگا مقابل بارسلونا در نیوکمپ، بسیاری نتیجه دیدار فردا شب مقابل تیم دوازدهم جدول را از همین الان به نفع سفیدپوشان می‌دانند.

با وجود مصدومیت مارسلو، آلوارو آربلوا و فابیو کونترائو در دیدارهای ملی به علاوه کریم بنزما و گونزالو هیگواین این بازی می‌تواند بر خلاف انتظارات قبلی مایه دردسر مورینیو باشد.

مصدومیت مارسلو وخیم‌تر از سایر بازیکنان است. وی در جریان تمرینات تیم ملی برزیل از ناحیه پای راست دچار شکستگی استخوان شد تا حداقل تا ۳ ماه دیگر از میادین دور باشد؛ در حالی که کونترائو به دلیل مشکل در کشاله ران تا ماه آینده آماده نخواهد بود. علاوه بر این آربلوا نیز به دلیل کشیدگی رباط دوری ۳ هفتگی از میادین را تجربه خواهد کرد.

هیگواین در جریان پیروزی ۲ بر یک آرژانتین مقابل شیلی به دلیل ضربه‌ای که به قوزک پایش خورد تعویض شد؛ در حالی که بنزما نیز در جریان تساوی یک بر یک مقابل اسپانیا در نیمه دوم به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد. این در شرایطی است که به نظر می‌رسد هر دو مهاجم رئال مادرید برای دیدار شنبه شب با سلتاویگو در ترکیب تیم به میدان بروند.

اگر رئال مادرید نتواند مقابل سلتا به پیروزی دست یابد، بارسلونا و اتلتیکو فرصت خواهند داشت فاصله خود را با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی افزایش دهند.

بارسلونا نیز فردا شب به مصاف دپورتیوو لاکرونیا تیم هجدهم جدول خواهد رفت. این در شرایطی است که اتلتیکو مادرید که با امتیاز برابر و به دلیل تفاضل گل در مکان دوم قرار دارد، یکشنبه شب میهمان سوسیه‌داد خواهد بود.

مالاگا که هفته گذشته با نتیجه ۲ بر یک مغلوب اتلتیکو شده بود، فردا شب میزبان وایادولید است و دیگر مسابقه فردا شب میان والنسیا و اتلتیک بیلبائو برگزار می‌شود که هر دو تیم به دنبال کسب سومین پیروزی این فصل خود هستند.

* برنامه رقابت‌های شنبه شب لالیگا به شرح زیر است: (ساعت‌ها به وقت‌ کشورمان است.)

مالاگا – وایادولید (ساعت ۱۷:۳۰)

رئال مادرید – سلتاویگو (ساعت ۱۹:۳۰)

والنسیا – اتلتیک بیلبائو ( ساعت ۲۱:۳۰)

دپورتیوو لاکرونیا – بارسلونا (ساعت ۲۳:۳۰)