- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مسابقه بزرگ طناب کشی در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد

عسلویه نیوز: باحضور جمع زیادی از ورزشکاران منطقه در سواحل نیلگون خلیج فارس به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه بزرگ طناب کشی برگزار شد. [1]

به گزارش خبرنگار ورزشی عسلویه نیوز در این مسابقه که توسط هیئت ورزشهای همگانی برگزار شد با حضور ۵ تیم از شرکت های مستقر در منطقه بنام های پایندان،حراست منطقه ویژه،آریاساسول،تختی بیدخون و جوانان عسلویه در قالب تیم ۷ نفره به رقابت پرداختند که در نهایت تیم پایندان با غلبه بر تیم تختی بیدخون به مقام قهرمانی رسید.

همت نظاماتی رئیس اداره ورزش وجوانان بخش عسلویه در گفتگو با خبرنگار عسلویه نیوز اظهار داشت: از ۲۶ الی ۲ آبانماه که بمناسبت هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است تلاش فراوانی کرده ایم که در سطح بخش برنامه های متنوعی را در جهت استفاده ورزشکاران اجرا نمائیم که در اولین روز از این هفته و در مسابقه طناب کشی استقبال خوبی صورت گرفته است.
نظاماتی به مسابقه بزرگ طناب کشی اشاره و تصریح کرد: این مسابقه در سرتاسر ایران برگزار می شود وخوشحالیم که برای دومین بار در عسلویه برگزار می نمائیم  که در هر دوره از برگزاری مسابقه طناب کشی طیف بزرگی از مشتاقان به ورزش را به خود جلب نموده است.
رئیس اداره ورزش وجوانان بخش عسلویه با بیان این مطلب که هدف از برگزاری چنین مسابقاتی روی آوری جوانان به ورزش از حداقل امکانات است اظهار داشت:عسلویه بدلیل شرایط خاصی که دارا می باشد از نظر امکانات ورزشی در حد مطلوبی نیست اما این دلیلی برای ورزش کردن نمی باشد که در برگزاری مسابقه طناب کشی این مسئله بیش از پیش نمایان می شود که با تهیه یک ریسمان چندین ورزشکار در حال روی آوری به یک ورزش مفرح وپر نشاط می باشند.

نظاماتی برگزاری مسابقات والیبال در روستاهای بخش،برگزاری مسابقات فوتسال بین مدارس و مسابقات شطزنج را از دیگر برنامه های ورزشی در حال اجرا در سطح منطقه بمناسبت هفته تربیت بدنی مطرح کرد.