- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استقلال ۹ ماه است پولم را نداده است

سرمربی پیشین باشگاه استقلال گفت: ۹ ماه است از باشگاه استقلال طلبکارم و هنوز پولی نگرفته‌ام.


پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که آیا دستمزد خود را از باشگاه استقلال دریافت کرده است،‌ گفت: استقلال وضعیت مالی خوبی ندارد، امیدوارم هر چه زودتر مسئولان به تیم پرطرفدار پایتخت کمک کنند، در غیر این صورت استقلال در ادامه راه با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹ ماه است که از باشگاه طلبکارم و هنوز پولی نگرفته‌ام، اظهار داشت: اگر پولی به باشگاه تزریق شود به من هم قول دادند تا دستمزدم را پرداخت کنند. امیدوارم شرایط مهیا شود تا بدهی‌ها را پرداخت کنند

سرمربی سابق استقلال درباره عدم حضورش در گهر زاگرس گفت: من از مردم و هدایتی عذرخواهی کردم. شرایط برای حضور در این باشگاه مهیا نبود، فعلا هم پیشنهادی ندارم و استراحت می‌کنم تا ببینم در آینده وضعیت چه می‌شود.

مظلومی درباره بازی ایران و کره جنوبی عنوان کرد: پیروزی دلچسبی بود که امیدوارم ادامه داشته باشد، به ویژه در بازی با ازبکستان که برای ما حکم فینال دارد. در باد این برد نخوابیم و فکر نکنیم با این برد به جام جهانی رفته ایم. هنوز کار داریم و باید ضعف‌ها را برطرف کنیم. در بازی با کره ضعف‌های زیادی داشتیم که امیدوارم برطرف شود.