- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرداخت یک میلیارد ریال زکات توسط خیر شبانکاره ای

رئیس کمیته امداد دشتستان از پرداخت یک میلیارد ریال زکات توسط یکی از خیران شبانکاره خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” سید اکبر عدنانی دوشنبه‌شب در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: بدون تردید کمیته امداد نقش مؤثری در حمایت از اقشار ضعیف جامعه دارد و خدمات متنوعی را به این عزیزان ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در شهرستان است و برای این مهم نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

رئیس کمیته امداد دشتستان از خدمات کمیته امداد به ۱۰ هزار خانوار در دشتستان خبر داد و عنوان کرد: در دشتستان بیش از ۱۰ هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره می‌برند و جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر از خدمات این نهاد استفاده مستمر دارند.

عدنانی از پرداخت مستمری به ۹ هزار خانواده در دشتستان خبر داد و افزود: در یکسال اخیر به ۹ هزار و ۲۳۲ خانوار مستمری پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان در ادامه از پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال زکات از یکی از خیرین زکات دهنده شهر شبانکاره خبر داد.

عدنانی اظهار داشت: یکی از خیرین زکات دهنده شهر شبانکاره مبلغ یک میلیارد ریال زکات را به کمیته امداد اهدا کرد.

وی یادآور شد: کمیته امداد شهرستان دشتستان فعالیت‌های مختلفی را در راستای جذب زکات برای آبادسازی مناطق و همچنین حل مشکل مددجویان انجام داده است.

عدنانی افزود: دیدارهای چهره به چهره با کشاورزان، برگزاری جشن شکرانه خرما و همچنین دیوارنوشته‌های مختلف از جمله فعالیت‌های این نهاد در حوزه زکات است.