- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فردوسی پور تنها فرار مغز نشده شریف!

پژمان جمشیدی که دوشنبه شب به برنامه ۹۰ رفته بود در این برنامه افشا کرد از دوستان قدیمی عادل فردوسی پور بوده و گفت از بین همه دوستان فردوسی پور در دانشگاه صنعتی شریف فقط عادل فرار مغزها نشده است!

پژمان جمشیدی بازیگر سریال پژمان پس از دوازده سال میهمان برنامه نود بود. پژمان دوشنبه شب به استودیوی ۹۰ رفت تا همان طور که این روزها در سریالش می گفت، پولی داده باشد و به این برنامه برود! عادل در شروع گفت و گویش با پژمان جمشیدی گفت:« حالا چقدر دادی آخرش که آمدی به این برنامه من؟»
جمشیدی هم با شوخی گفت:« هی می خواستم پول کارت به کارت کنم اما خط ها مشکل داشت و نشد. این روزها هم که بحث کارت به کارت در فوتبال داغ است!»

[1]

 

فردوسی پور در ادامه افشا کرد که دوستی دیرین با برادر پژمان جمشیدی داشته است. او گفت با برادر پژمان در دانشگاه شریف هم دوره بوده، برادری که به خارج از کشور رفته است. پژمان هم در ادامه گفت:« از جمع ۱۰ نفره دوستان شما همه رفتن خارج و فقط تو ماندی عادل. ولی کاش عادل تو دوست داداشم نبودی چون همیشه من از این دوستی ضربه خوردم. اگر تو دوست داداشم نبودی حتما بازی های ملی ام هم بیشتر می شد!»

فردوسی پور هم افسوس خورد که چرا باید این همه از استعدادهای ناب کشور به آن سوی مرزها بروند. در ادامه این برنامه گل های ملی و باشگاهی جمشیدی هم پخش شد و او باز هم گفت که آلوز گل ملی نزده و البته پژمان به یاد ندارد که مدافع راست برزیل اتفاقا به تیم ملی ایران گل زده است!

او از تحصیلات دانشگاهی اش گفت. اینکه در ۹ سال تقریبا ۹۰ واحد پاس کرده و ترمی ۵ واحد که فردوسی پور حسابی سر این مسائل این دوست برادرش را اذیت می کرد.

پژمان که در برنامه ۹۰ هم گلش به سپاهان پیدا نمی شد با خنده به فردوسی پور گفت:« ببین من چه خوش شانسم! » البته بعد از رفتن او این گل پخش شد.

شوخی های جمشیدی و فردوسی پور و کل و کل های این دو در طول این گفت و گو ادامه داشت. شوخی بر سر تعداد بازی های ملی و نوع روپایی زدن ها بود. بازی های ملی پژمان که گفته می شد ۲۱ بازی است از نظر آمار فردوسی پور و همراهانش به ۱۳ بازی رسید و جمشیدی خواست زودتر ماجرا تمام شود تا نگویند اصلا بازی ملی نداشته است.

پژمان جمشیدی همچنین گفت علی پروین برای اولین بار در طول زندگی اش با موبایلش به او زنگ زده و گفت آفرین به غیرتت!

او درباره شعار جمشیدی یوزپلنگ هم گفت این شعار را اصلا خودمان ساختیم ولی آن وقت ها به من می گفتند جمشیدی اورمارس که او هم وقتی فهمید من را به نامش صدا می کنند، کار را گذاشت کنار و رفت!

جمشیدی در بخشی از سخنان خود گفت: تا زمانی که زنده ام خود را یک ورزشی می دانم و فوتبال برای من چیزی فراتر از عشق است. من سال ۶۹ بازی خود را شروع کردم و خود را یک فوتبالی می دانم.
وی در مورد مربیگری در فوتبال نیز گفت: مربیگری B را گرفته ام و منتظرم درجه مربیگری A را بگیرم.

توضیحات پژمان درباره سریال و نقد دوستان فوتبالی

به گزارش مشرق، پژمان جمشیدی درخصوص چهره متفاوتش گفت: در حال بازی در یک تله فیلم هستم و چند روز دیگر فیلمبرداری این تله فیلم نیز به پایان می رسد.

وی در مورد تحصیلاتش گفت: بخاطر حضور در تیم ملی مشکلاتی در دانشگاه برایم به وجود آمد طی ۹ سال ۹۰ واحد درسی پاس کردم، چرا که خیلی مرخصی می گرفتم و دنبال فوتبال بودم.

جمشیدی ۳۶ ساله در خانواده ای فرهنگی بزرگ شده و به گفته خود در درس هایش موفق بوده و اغلب درس ها از جمله ریاضیات را نیز حفظ می کرده و حفظیات قوی دارد و در همین راستا در مورد حفظ دیالوگ های سریال پژمان نیز با مشکلی مواجه نشده است.
[1]

بازیگر سریال پژمان در مورد روابط اجتماعی خود و ورود به عرصه بازیگری گفت: من به واسطه رابطه ای که با برادران قاسم خانی داشتم وارد این عرصه شدم.

جمشیدی در مورد سریال پژمان گفت: این سریال مد نظرم بود و می خواستم در این رابطه سریالی ساخته شود، پس از مدتی قاسم خانی به من گفت شبکه ۳ از این طرح استقبال کرده و می خواست نقش پژمان را یک فوتبالیست بازی کند و قرار بود دنبال یک نفر برای این نقش باشیم که پیمان قاسم خانی این پیشنهاد را به من داد و در ابتدا شوکه شدم ولی پس از اینکه با هم صحبت هایی داشتیم این پیشنهاد را پذیرفتم و باید بگویم حتی یک درصد هم از کار خود پشیمان نیستم

[1]

 

وی در مورد نقدهایی که در خصوص این سریال شده است گفت: نقدهای کمی از این سریال شد و مردم پذیرفته اند که در کار طنز گاهی اوقات تفاوتهایی با واقعیت وجود دارد و با این حال من تمام نقدها را با دقت مورد بررسی قرار می دهم. این سریال در مورد پژمان جمشیدی است و در آن قصد بی احترامی به فرد خاصی نداریم.

پژمان در مورد تحصیلات فوتبالیست ها و نقدهای موجود گفت: در هر حرفه ای افراد تحصیل کرده و بیسواد وجود دارد و این مسئله ای طبیعی است و تمام آنها دوست داشتنی هستند.

وی ادامه داد: سریال پژمان با استقبال زیادی مواجه شده است و خیلی از مردم بخاطر این سریال از من تشکر کردند. سریال پژمان در ۳ روز به تعداد تماشاگری رسید که سریال های موفقی مثل برره و ساختمان پزشکان داشته اند. از تمامی بازیگرانی که در این سریال من را همراهی کردند تشکر می کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان گفت: از تمامی بزرگان فوتبالی کشور تشکر می کنم و من کوچکترین عضو فوتبال ایران هستم و پیش از این قرار بود در این سریال یک فوتبالیست بازی کند و قرار نبود که من بازیگر این نقش باشم.