- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برداشت ۱۰۰۰ تن کنجد در دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از برداشت یک هزار تن کنجد در دشتستان خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای جایگاه خاصی در حوزه کشاورزی است و بیش از ۷۰ درصد سطح زیر کشت استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تلاش برای پیشرفت و رشد کشاورزان و افزایش بهره‌وری در مزارع از اولویت‌های این مدیریت است و از هیچ تلاشی برای موفقیت در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان با اشاره به آغاز برداشت کنجد از اراضی کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: کنجد در بیش از ۱۰۰۰ هکتار از اراضی دشتستان کشت شده که شاهد برداشت از این مزارع هستیم.

قیصری تصریح کرد: کنجد در مناطق بوشکان و همچنین در منطقه تنگ ارم و بخش مرکزی دشتستان کشت شده و امیدوار هستیم شاهد افزایش کیفیت این محصول باشیم.

وی از برداشت یک‌هزار تن کنجد در مزارع دشتستان خبر داد و ابراز داشت: انتظار داریم بیش از یک‌هزار تن کنجد از کشتزارهای دشتستان برداشت شود.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان یادآور شد: حمایت از کشاورزان و تقویت این قشر در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

قیصری افزود: سرکشی به مناطق مختلف کشاورزی و بررسی مشکلات و معضلات کشاورزان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.