- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

درخشان: نباید کریمی را از دست بدهیم

سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: نباید تنها با حرف یک مربی خارجی، علی کریمی که یکی از اسطوره های فوتبال ایران است را از دست بدهیم.


   حمید درخشان گفت: اگر یک دلار از پول ژوزه کم شود مطمئن باشید برخورد او نیز تغییر خواهد کرد اما علی کریمی سال ها برای تیم ملی و پرسپولیس عرق ریخته و باید قدر او را بدانیم. نباید این در فوتبال ما جا بیفتد که هر مربی خارجی که به ایران می آید تمام حرف هایش صحیح است.


به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: ژوزه در حد اختیارات خود می تواند حرف بزند و بیشتر از آن نیز اجازه ندارد. او مدتی میهمان ما خواهد بود و پس از آن می رود اما ارزش های بازیکنی مانند کریمی همیشه در ذهن ما خواهد بود و به همین دلیل نباید اختیار این مربی را آنقدر زیاد کنیم که به خود اجازه دهد الفاظی را استفاده کند که در شخصیت یک مربی نیست.


سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:من فکر می کنم قاعده فوتبال این است که یک روز فوتبال بازیکنان تمام می شود اما قرار نیست که این مساله به صورتی باشد که سوابق بازی علی کریمی خدشه دار شود.


درخشان ادامه داد: این اختلاف کاملا داخل خانواده است. مدیریت باشگاه باید مشکلات علی کریمی را حل کند تا تیم بار دیگر دچار بحران نشود. هرچه مشکلات در داخل باشگاه حل شود بسیار بهتر است تا این که رسانه ای شود.


عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان امسال زحمات زیادی برای تیم کشیده و اطمینان داشته باشید این مشکلات را حل خواهد کرد. علی کریمی یکی از ستارگان فوتبال ایران است و نباید به این راحتی او را از دست دهند.


عضو و سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: این مشکل را باید خود مدیریت تیم حل کند و اطمینان دارم رویانیان بهترین تصمیم را خواهد گرفت. نمی توانیم به این راحتی با حرف یک مربی علی کریمی را از دست بدهیم.


درخشان، اظهار داشت: نباید بگذارند علی کریمی از تیم جدا شود زیرا این اتفاق تنها باعث می شود حواشی پرسپولیس افزایش پیدا کند.