- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کاگاوا: برای تطبیق، به زمان بیشتری نیاز دارم

ستاره ژاپنی یونایتد ازشروعش با این تیم راضی نیست و به هواداران یونایتد قول داده تا پیشرفت کند.



   شینجی کاگاوا، ستاره ژاپنی باشگاه منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرده که از شروعش در ترکیب این تیم راضی نیست. او که در بازار نقل و انتقالات تابستانی از بوروسیا دورتموند جدا و به یونایتد پیوست، فصل گذشته ۱۷ گل برای دورتموند به ثمر رسانده بود و حالا هم معمولا در ترکیب اصلی تیم فرگوسن به میدان فرستاده می شود ولی در بازی شنبه شب یونایتد مقابل استوک سیتی که با برد ۲-۴ شیاطین سرخ همراه بود مورد استفاده قرار نگرفت.

 به گزارش گل، کاگاوا در صحبت هایی به کیودو نیوز گفت:« راستش را بخواهید هنوز هم باورم نمی شود که جایگاهم را درترکیب اصلی یونایتد قطعی کرده ام. احساس می کنم که به زمان بیشتری نیاز دارم تا خودم را با شرایط جدید تطبیق بدهم. برای هر بازیکنی خیلی خوب است که در تیم بزرگی بازی کند و من هم سعی می کنم که به نکات مثبت توجه کنم.»


شنیده می شود که این ستاره ۲۳ ساله، برنامه بدنسازی ویژه ای را دنبال می کند تا بتواند قوایش را تقویت دهد.حالا خود کاگاوا هم در صحبت هایی اعلام کرده که علاوه بر تقویت قوا، به تقویت زبان انگلیسی هم نیاز دارد:« من باید بتوانم بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنم تا بتوانم در زمان مناسب طلب توپ کنم و درچنین مواردی بتوانم راحت تر ارتباط برقرار کنم. مهمترین نکته این است که باید توانایی هایم را به نمایش بگذارم. وقتی که به نتیجه مطلوب می رسی ، اعتمادهارا هم به خود جلب می کنی. »

 

یونایتد بعد از برد مقابل استوک سیتی در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفت و ۴ امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد.