- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای احداث پل روستایی عسلویه به بساتین

فرماندار عسلویه از تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای احداث پل روستایی عسلویه به بساتین خبر داد.فرماندار [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” محمود محمودی شامگاه سه‌شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عسلویه با تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر اظهار داشت: بزرگداشت مناسبت‌های دینی سبب گسترش فرهنگ معنویت در جامعه می‌شود و اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی در ادامه با اشاره به سفر بابرکت مقام معظم رهبری در سال ۹۰ به منطقه عسلویه افزود: این سفر برکات بسیار ارزشمندی برای مردم منطقه در بر داشت و اجرایی کردن این پروژه‌ها گامی مهم در پیشرفت عسلویه است.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تحویل آنها به مردم مهم‌ترین اولویت در شهرستان است و همه مدیران و مسئولان موظفند در این عرصه اهتمام ورزند.

محمودی تصریح کرد: پروژه‌های بسیار مهمی در حوزه مسکن روستایی، تربیت‌بدنی، حوزه علمیه، راه و شهرسازی، علوم پزشکی، نوسازی مدارس و … در عسلویه در دست اجراست که انتظار داریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

وی اضافه کرد: از دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل انتظار داریم نماینده تام‌الاختیار برای پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان عسلویه معرفی کنند که هر هفته گزارش پیشرفت فیزیکی طرح‌ها را به ما اعلام کند.

فرماندار شهرستان عسلویه بیان کرد: با تلاش و پیگیری استاندار و معاون برنامه‌ریزی استاندار شاهد تامین اعتبار پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان هستیم و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تحویل پروژه‌ها باشیم.

محمودی از تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای احداث پل روستایی عسلویه به بساتین خبر داد و بیان کرد: با این مبلغ در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل طرح خواهیم بود.