- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی منصوب شد

طی حکمی از سوی عبدالحسین ثمری معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران، مسعود حسنی به سمت مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب شد.

 پتروپارس [1]به گزارش” عسلویه نیوز”  به نقل از روابط عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی، در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به پیشنهاد اینجانب و موافقت معاونت محترم وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران به عنوان ” مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی” منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم می‌خوانیم: نظر به نقش تعیین کننده آن مجتمع در تولید از میدان پارس جنوبی و تامین بخش عمده‌ای از گاز طبیعی در کشور انتظار دارد نسبت به موضوعات ذیل اهتمام ویژه کنید.

در این حکم ارتقاء فرهنگ HSE در کارکنان و پیمانکاران ذیربط و برنامه‌ریزی برای کاهش تدریجی آلاینده‌های زیست محیطی، حرکت در مسیر تعالی سازمانی با استقرار فرایندهای مناسب و افزایش بهره‌وری، تعامل مستمر با شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در منطقه و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از فازهای در حال احداث از جمله ماموریت‌های مدیرعامل مجتمع گازی برشمرده شده است.

پیگیری برای استقرار سازمان جدید و با هدف‌گیری استقلال پالایشگاه‌ها، ارتقاء کیفیت نیروی کارآمد و توجه ویژه به آموزش و بهره‌مندی از توان‌های بالقوه برای افزایش ظرفیت ساخت داخل و بومی‌سازی با هدف تولید پایدار نیز از جمله ماموریت‌های مدیرعامل مجتمع گازی شمرده شده است.

در این حکم از خدمات ارزشمند علی‌اکبر شعبان‌پور در دوران تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی شده است.