- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حسنوند با استانداری بوشهر خداحافظی کرد

“عسلویه نیوز” فریدون حسنوند استاندار بوشهر که در بدو ورودش تعداد زیادی از مدیران بومی را عزل نمود، امروز در مراسمی که به مناسبت عید غدیر در نمازخانه استانداری بوشهر برگزار شد ه بود، با پرسنل این استانداری خداحافظی کرد.حسنوند [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” فریدون حسنوند استاندار بوشهر که در بدو ورودش تعداد زیادی از مدیران بومی را عزل نمود، امروز در مراسمی که به مناسبت عید غدیر در نمازخانه استانداری بوشهر برگزار شده بود، با پرسنل این استانداری خداحافظی نمود.

وی در این مراسم اظهار داشت: این آخرین نشست عمومی استاندار با پرسنل استانداری است و از همین جا از زحمات و تلاش‌های پرسنل خدوم استانداری و واحدهای تابعه قدردانی می‌کنم.

حسنوند با بیان اینکه تا گذر ۷۵ متری، مرکز اعصاب و روان و مرکز ناباروری افتتاح نشود از بوشهر نمی‌روم، افزود: بنده فردا این سه پروژه را افتتاح می کنم و بعد از بوشهر می روم.

وی با اشاره به نگاه ویژه به کارکنان و ارتقای جایگاه استانداری بوشهر گفت:همیشه بر پرداخت حق و حقوق و مزایای مالی کارکنان تاکید جدی داشته است.

فریدون حسنوند گفت: جلسه معارفه بنده، جلسه تودیع نیز بوده است.

وی در پایان این مراسم از پرسنل استانداری بابت تلاش و زحماتشان قدردانی کرده و حلالیت طلبید.

براساس گزارش جنوب پرس، روز یکشنه هفته آینده استاندار جدید بوشهر توسط هیات دولت معرفی خواهد شد.

با توجه به وحدتی که در میان بزرگان استان بوشهر، نمایندگان، تمامی گروهای سیاسی این استان وجود دارد، یک گزینه بومی و اعتدالگرا به عنوان استاندار جدید بوشهر در دولت  تدبیر و امید معرفی خواهد شد.

جنوب پرس