- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

در روز یک شنبه : تاخیر مجدد پرواز بوشهر به تهران

وی اضافه کرد : این پرواز پس از تاخیر دو ساعته از عربستان به ایران می اید که با توجه به این که پرواز تهران _ بوشهر و بالعکس در برنامه دارد سبب تاخیر برای مسافران این پرواز شده است

 

به گزارش “عسلویه نیوز” در حالی که پرواز دو شب پیش تهران –بوشهر و بالعکس به دلیل آنچه شرایط نامطلوب جوی خوانده شد پس از قریب شش ساعت کنسل گردید پرواز امروزتهران بوشهرو بالعکس نیز با تاخیر دو ساعته مواجه گردیده است .

بر اساس این گزارش ، مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در بوشهر در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص تاخیر امروز عنوان کرد : بدلیل تاخیر درپرواز هواپیمایی که در مسیر عربستان حجاج را جابجا می کند پرواز امروز با تاخیر دوساعته مواجه خواهد شد .

وی اضافه کرد : این پرواز پس از تاخیر دو ساعته از عربستان به ایران می اید که با توجه به این که پرواز تهران _ بوشهر و بالعکس در برنامه دارد سبب تاخیر برای مسافران این پرواز شده است .

گفتنی است تاخیر پرواز های بوشهر به تهران به دلیل کاستی های موجود در زیرساخت ها سبب سرگردانی مردم شده است هر چند کادر پرسنلی در فرودگاه بین المللی بوشهر تمام توان و تلاش خود را برای به حداقل رساندن این تاخیرات انجام می دهد که جای سپاس دارد اما از مسئولان ارشد استان انتظار می رود به این دغدغه جدی مردم نیز توجه داشته باشند .