- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

صرفه‌جویی ۱۵ میلیارد تومانی در پالایشگاه جم

دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم از صرفه‌جویی ۱۵ میلیارد تومانی در پالایشگاه جم با دریافت ۳ هزار و ۵۰۰ پیشنهاد از کارکنان خبر داد.

خبرگزاری فارس: صرفه‌جویی 15 میلیارد تومانی در پالایشگاه جم

به گزارش “عسلویه نیوز” علیرضا جهانگیری‌زاده در نشست مسئولان اظهار داشت: تلاش برای رشد و پیشرفت پالایشگاه جم از مهم‌ترین اولویت‌های نظام پیشنهادات است.

وی از حضور فعال شرکت پالایش گاز فجر جم در چهارمین جشنواره آثار برتر سیستم پیشنهادهای شرکت ملی گاز خبر داد و افزود: نظام پیشنهادات این شرکت در چهارمین جشنواره و نمایشگاه آثار برتر سیستم پیشنهادهای شرکت ملی گاز که سوم آبان ماه در تهران برگزار می‌شود حضوری فعال خواهد داشت.

جهانگیری‌زاده خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد در این جشنواره و نمایشگاه، دستاوردها و آثار برتر کارکنان پالایشگاه را به خوبی معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: پیشنهادات ارزنده و قابل توجهی توسط کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم به نظام پیشنهادات شرکت رسیده که برخی از آنها را به عنوان آثار برتر در این نمایشگاه ارایه خواهیم کرد.

دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم در چهارمین جشنواره و نمایشگاه آثار برتر سیستم پیشنهادهای شرکت ملی گاز دارای یک غرفه مستقل است و تلاش خواهد کرد از بازدید کنندگان این نمایشگاه استقبال خوبی به‌عمل آورد.

وی ادامه داد: برخی از نفرات برتر نظام پیشنهادات پالایشگاه و مسئولان پالایشگاه نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

جهانگیری‌زاده چاپ و توزیع بروشور از فعالیت‌ها و برنامه‌های نظام پیشنهادات شرکت پالایش گاز فجر جم را از دیگر برنامه‌های غرفه شرکت دانست.

وی از صرفه‌جویی ۱۵ میلیارد تومانی در پالایشگاه جم خبر داد و گفت: با دریافت بیش از ۳۵۰۰ پیشنهاد در نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم این نظام توانسته است صرفه‌جویی ۱۵۰ میلیارد ریالی را به دنبال این پیشنهادات داشته باشد.

جهانگیری‌زاده اذعان داشت: چهارمین جشنواره و نمایشگاه آثار برتر سیستم پیشنهادهای شرکت ملی گاز ایران با حضور همه شرکت‌های زیرمجموعه در روز سوم آبان ماه جاری و به مدت یک روز در مرکز آموزش و همایش‌های تخصصی شرکت ملی نفت برگزار می‌شود.