- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بدهی‌های معوقه پیمانکاران و کارگران جدی‌ترین‌ مشکل پالایشگاه جم

 

مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: بدهی‌های معوقه پیمانکاران و کارگران در ماه‌های گذشته یکی از جدی‌ترین مشکلات پیش روی پالایشگاه جم است.

 

خبرگزاری فارس: بدهی‌های معوقه پیمانکاران و کارگران جدی‌ترین‌ مشکل پالایشگاه جم
 

به گزارش “عسلویه نیوز”  رحیم اسلامی عصر امروز در دیدار با کارکنان پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی بر لزوم توجه به تمامی حق و حقوق کارگران تاکید کرد و افزود: کارگران شهرک‌های مسکونی با صبر، تدبیر و پشتکار خود می‌توانند اقدامات مهمی را در راستای رفاه ساکنین بردارند و به نوعی در رسیدن به تولید پایدار، شرکت پالایش گاز فجر جم را یاری کنند.

مدیرعامل پالایشگاه جم خاطر نشان کرد: در حال حاضر کارکنان بیش از ۸ شرکت زیر مجموعه وزارت نفت در شهرک‌های مسکونی جم ساکن هستند و بخش مهمی از خدمات‌دهی به آنان بر عهده کارگران زحمتکش این مجموعه است.

اسلامی تصریح کرد: شرکت پالایش گاز فجر جم خود را نسبت به امنیت شغلی کارگران در چارچوب قانون موظف می‌داند و مشکلات آنها را همواره پیگیری خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم به برخی از نارضایتی کارگران نسبت به پرداخت حقوق‌شان اشاره و اضافه کرد: در مدت کمتر از یک ماه که پالایشگاه فجر جم مسئولیت مدیریت و راهبری شهرک‌های مسکونی را بر عهده گرفته است نزدیک به ۹۰ درصد این مشکلات حل شده است.

وی افزود: کارگران باید صبور باشند تا با برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب همه خواسته‌های آنان در بستری آرام و بدون هر گونه نگرانی برطرف شود.

اسلامی احترام دو سویه کارگران با پیمانکاران و کارفرمایان را لازمه حل تمامی مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر این احترام دو سویه جای خود را به بی‌اعتمادی و تشنج دهد هیچ خواسته‌ای به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی ادامه داد: شرکت پالایش گاز فجر جم علیرغم داشتن مسئولیت سنگین تولید، کار مدیریت راهبردی شهرک‌های مسکونی را پذیرفته و انتظار می‌رود که همه کارکنان و کارگران این مجموعه با این شرکت همکاری گسترده‌ای داشته باشند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم، بدهی‌های معوقه پیمانکاران و کارگران در ماه‌های گذشته را یکی از جدی‌ترین مشکلات پیش روی پالایشگاه دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با کمک خداوند متعال و درایت مسئولان بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

وی گفت: کارگران با درک شرایط پیش رو و صبر و تحمل باید شرکت پالایش گاز فجر جم را تا رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده‌ال کمک و یاری کنند.