- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شهرداران ۹ شهر استان بوشهر معرفی شدند

به گزارش”عسلویه نیوز” بعد از ظهر چهارشنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار بوشهر و فرمانداران گناوه، دشتستان و کنگان ۹ شهردار جدید استان حکم خود را از دست استاندار بوشهر دریافت کردند.

استاندار بوشهر در این آیین با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر از اعیاد مهم و بزرگ است و گرامیداشت این روز مهم امری لازم است.

فریدون حسنوند افزود: این جلسه در واقع علاوه بر مراسم معارفه، جلسه‌ای برای هماهنگی بیشتر بین شهرداران و فرمانداران و مجموعه مدیریتی استان است.

وی اضافه کرد: حمایت جامع و کامل از شهرداران استان برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر باید مورد توجه فرمانداران قرار گیرد و باید کاری کنیم که مردم رضایت داشته باشند.

استاندار بوشهر بیان کرد: تعامل شهرداران با فرمانداران بسیار مهم است و در واقع فرمانداران نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها هستند و مصوبات شوراهای شهر را با قانون تطبیق می‌دهند و به عنوان رابط شهرداران با مجموعه استانداری و ادارات کل استان هستند و به همین دلیل نحوه تعامل شهرداران و فرمانداران بسیار مهم است.

حسنوند ابراز داشت: تعامل بین شهرداران و فرمانداران و شوراها می‌تواند سنگ بنای پیشرفت باشد و بدون تردید تعامل به معنای عدول از قانون نیست بلکه به معنای استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌ها برای کمک به همدیگر است و برای پیشرفت باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه شود.

وی تاکید کرد: مردم به طور مرتب عملکرد شهرداران را زیر ذره‌بین می‌برند و از نظافت و زیباسازی شهر گرفته تا اجرای پروژه‌های عمرانی و انجام خدمات مختلف زیر نگاه شهروندان قرار دارد و همه نگاه‌ها به سمت شهرداران است.

استاندار بوشهر در بخش دیگر با تاکید بر لزوم آمادگی شهرداران برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی یادآور شد: پنج ماه تا ایام نوروز فرصت باقی است و شهرداران باید زیرساخت‌های لازم برای خدمات‌رسانی بیشتر به مهمانان نوروزی را فراهم کنند.

حسنوند در ادامه از انتخاب یک روز به عنوان روز پاکسازی و نظافت عمومی استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای این برنامه انجام شده و با هماهنگی بیشتر، قصد داریم یک روز را به عنوان روز پاکسازی و نظافت عمومی در تمام شهرها و روستاهای استان قرار دهیم و امیدوار هستیم همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها، آموزش و پرورش، هلال احمر، میراث فرهنگی، بسیج و سایر مجموعه‌ها در این برنامه کمک کنند.

وی افزود: از همه ظرفیت موجود در استان برای حمایت از شهرداری‌ها استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم شاهد رشد عمران شهری در همه مناطق استان باشیم.

در این آیین ۹ شهردار از شهرستان‌های گناوه، دشتستان و کنگان احکام خود را از دست استاندار بوشهر دریافت کردند.

احمدرضا عربزاده شهردار گناوه، کرامت طاهری شهردار بندر ریگ، عبدالحمید صفایی شهردار وحدتیه، حسین خدادادی شهردار تنگ ارم، جلال‌الدین برزگر شهردار شبانکاره، حسین صفایی شهردار بنک، غلامحسین حیدری شهردار سیراف، ارسلان حصیری شهردار بردستان و سید رضا موسوی شهردار بندر امام حسن(ع) احکام خود را دریافت کردند.