- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخشدار دلوار: بازوی اداره تعاون بانک توسعه تعاون است

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری دلوار صبح امروز جلسه هم اندیشی و همفکری مدیرکل بانک توسعه تعاون استان بوشهر با تعاونی های بخش دلوار در بخشداری دلوار برگزار گردید.
احمد جعفری نسب بخشدار دلوار ضمن اشاره به مشکلات تعاونی ها افزود: اداره تعاون اساس و پایه اشتغال در منطقه است و بازوی اداره تعاون بانک توسعه تعاون است . و تعاونیها زمانی موفق هستند که این بازوی توانمند آنها را یاری نماید.
وی با اشاره به فاصله مکانی شعب بانک توسعه تعاون گفت: اسکله های تجاری و صیادی ما فاقد باجه و شعبه بانک توسعه تعاون هستند و درخواست بنده این است که در بخش دلوار شعبه ای از بانک راه اندازی شود که صیادان و مردم منطقه راحتتر و در دسترس با بانک مذبور باشند.
خداکرمپور مدیرکل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: در مدت ۲۵ روزی که در خدمت مردم استان هستم نامی از این بانک در زبان ها نیست و در این باره کم کاری شده است.
خداکرمپور ضمن تشریح اهداف این بانک افزود: طبق اساس نامه بانک توسعه تعاون ۷۰ درصد از منابع آن به توسعه شرکت های تعاونی اختصاص دارد و ما می توانیم از کل منابع بانک ۷۰ درصد تهسیلات به تعاونی ها اختصاص دهیم.
وی خاطر نشان کرد: در استان بوشهر ۱۱ شعبه فعال وجود دارد و کلیه خدمات بانکی را به شهروندان ارائه می دهند و در مورد دایر کردن شعبه در بخش دلوار تمام تلاش خود را انجام می دهم.
در ادامه جلسه مسئولین تعاونی های بخش دلوار مشکلات خود را مطرح کرده و خواستار حضور مدیرکل بانک توسعه تعاون در تعاونی ها و مجدداً بر احداث شعبه در بخش دلوار تاکید کردند.