- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی ۱۰ پایگاه و ۲ حوزه مقاومت بسیج در عسلویه

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از راه‌اندازی ۱۰ پایگاه و دو حوزه مقاومت بسیج در عسلویه خبر داد.فرماندار [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه، اظهار داشت: توسعه مناطق مختلف شهرستان عسلویه اعم از مناطق شهری و مناطق دوردست روستایی از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر هیچ گونه کوتاهی نخواهیم داشت.

وی افزود: در حوزه عمران شهری و عمران روستایی در یک سال اخیر به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه نیز با تدابیر استاندار و با تلاش و پیگیری معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر، تخصیص بسیار خوبی انجام شده و هفته آینده بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال نقدینگی به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

محمودی از راه‌اندازی ۱۰ پایگاه و ۲ حوزه مقاومت بسیج در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها از محل سفر مقام معظم رهبری است که بیش از ۴۶۰ میلیون تومان تاکنون برای آنها هزینه شده و به زودی نیز ۶ میلیارد ریال اعتبار به آنها تزریق خواهد شد.

وی بیان کرد: در حوزه عمران شهری نیز با تکمیل فاز دوم بوستان خانواده عسلویه اقدامات مهمی در زیباسازی شهر و توسعه مبلمان شهری انجام می‌شود.

فرماندار عسلویه اذعان داشت: مردم عسلویه در جوار تاسیسات نفت و گاز و در معرض آلایندگی‌های بسیار زیادی قرار دارند و باید نسبت به افزایش امکانات در این منطقه اهتمام ورزیم.

محمودی در پایان ابراز داشت: سرکشی به مناطق محروم و دوردست در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم بتوانیم در رفع نیازهای مردم به موفقیت لازم برسیم.

فارس