- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای همزمان ۶ پروژه ورزشی در عسلویه

“عسلویه نیوز” مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرای همزمان ۶ پروژه ورزشی در عسلویه خبر داد.
جمشیدی [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: توسعه اماکن ورزشی در استان بوشهر در شهرها و روستاهای مختلف در دستور کار قرار دارد و در این مسیر هیچ گونه کوتاهی نخواهیم داشت.

وی افزود: در چند سال اخیر اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در افزایش فضاهای ورزشی داشته‌ایم و تعداد زیادی سالن ورزشی و زمین چمن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرای همزمان ۶ پروژه ورزشی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: از محل پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری، هم‌اکنون شش پروژه بزرگ و مهم در شهرستان عسلویه در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها موجبات رضایتمندی مردم و جوانان می‌شود.

جمشیدی تصریح کرد: اجرای چمن مصنوعی سهمو جنوبی از طرح‌های باکیفیتی است که آماده بهره‌برداری است.

وی اضافه کرد: سالن ورزشی چندمنظوره چاه‌مبارک نیز از طرح‌های مهمی است که بیش از ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آْن هزینه شده و بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات نفت و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از اعتبارات استانی برای این پروژه هزینه شده که امیدوار هستیم به زودی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

جمشیدی بیان کرد: چمن مصنوعی بیدخون و نخل تقی و زمین ورزشی عسلویه نیز از طرح‌های در دست اجراست که انتظار داریم به زودی به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: با تدابیر استاندار و معاون برنامه‌ریزی استاندار، اعتبارات بسیار خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها تزریق شده که گامی در تکمیل و افتتاح آنها به شمار می‌رود.