- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه

“عسلویه نیوز” مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه خبر داد.بهزیستی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حیدر عزیزنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان است که در تمام مناطق استان فعالیت دارد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات و گرفتاری‌های جامعه هدف در دستور کار قرار دارد و برای تحقق این مهم هیچ زمانی را هدر نمی‌دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های سازمان بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر اقدامات ارزشمندی برای کاهش میزان طلاق و افزایش امید به زندگی مشترک انجام گرفته است.

عزیزنژاد عنوان کرد: تدوین سند کنترل کاهش طلاق از جمله برنامه‌های مهم این سازمان است که وظایف تمام دستگاه‌های ذیربط نیز در این سند مشخص شده است.

وی یادآور شد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد و در این حوزه نباید کم‌کاری انجام شود.

عزیزنژاد افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در بحث آئین‌های زندگی از جمله برنامه‌های مهمی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و باید در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه خبر داد و متذکر شد: بیش از ۳۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است هزینه می‌شود.

عزیزنژاد در پایان ابراز داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته امیدوار هستیم در ۱۰ ماه آینده این مرکز مهم و تأثیرگذار را تحویل دهیم.