- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جمیری : تکذیب می کنم جابجایی در کار نیست

“عسلویه نیوز” جمیری ضمن تکذیب انتقال پتروشیمی شهرستان گناوه به خارگ اظهار کرد : در دیدار هفته گذشته با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بخشی دیگر از پیگیری ها برای تعیین آخرین وضعیت ساخت پتروشیمی شهرستان گناوه را دنبال و به نتایج حوبی رسیدم .

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از سوک در حالی که یکی از سایت های استان از زبان یکی از شهروندان گناوه ای مدعی شده که پروژه بزرگ پتروشیمی شهرستان گناوه به جزیره خارگ منتقل شده است نماینده بوشهر ، گناوه و دیلم  این نوع ادعا را رد می کند .

عبدالکریم جمیری در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ، ضمن تکذیب انتقال پتروشیمی شهرستان گناوه به جزیره خارگ اظهار کرد : در دیدار هفته گذشته با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بخشی دیگر از پیگیری ها برای تعیین آخرین وضعیت ساخت پتروشیمی شهرستان گناوه را دنبال و به نتایج حوبی رسیدم .

وی با تکذیب جابجایی ساخت مجتمع پتروشیمی از شهرستان گناوه به جزیره خارگ عنوان کرد : با نمایندگان شرکت سرمایه گذار پتروشیمی شهرستان گناوه در اواخر هفته گذشته نشستی برگزار کردم که مشخص شد این شرکت بدنبال اخذ مجوزهای نهایی از جمله موافقت نامه های زیست محیطی برای ساخت مجتمع پتروشیمی شهرستان گناوه است .

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد : در اوائل هفته آینده برای آخرین تبادل نظرها ، با این شرکت سرمایه گذار ومعاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به صورت جداگانه از نزدیک دیدار خواهم کرد .

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد : دفتر اینجانب در شهرستان گناوه آماده برای پیگیری مطالبات مردمی است و تاکنون بیش از هشت سفر برای پیگیری خواسته های مردم به شهرستان گناوه داشته ام که نشست های عمومی و جلسه با قشرهای گوناگون مردم در این راستا بوده است .