- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

انتصابات جدید؛ اسامی اعضای هیات فوتبال استان و سه شهرستان

درایت و تدبیر نجفی برای جلوگیری از تنش و ایجاد حاشیه برای هیات فوتبال جدی استان سبب شده است که فعلا با تساهل و تسامح با دو رئیس هیات فوتبال در دو شهرستان استان که از حمایت مستقیم افرادی ذی نفوذ برخوردار هستند رفتار کند هر چند که این دو نفر به عنوان وصله ناجور بر قامت فوتبال استان عرض اندام می کنند .

به گزارش سوک ، در حالی که مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان بوشهر با انتخاب محمد نجفی به عنوان رئیس این هیات در ۱۱ مهر ماه سال جاری انجام شد خبر می رسد که تغییرات عمده ای در استان و  هیات های شهرستانی  در حال انجام است .

محمد نجفی که از چهره های نام آشنای فوتبال استان در اواخر دهه شصت و اوائل دهه هفتاد می باشد و پست های مدیریتی در حوزه فوتبال نیز تجربه کرده است در حالی جایگزین محمد دوانی شد که در فضای آرام و بدون تنش اقدام به چینش افراد با تجربه و دارای تحصیلات عالی با سابقه ورزشی به فضای فوتبال استان می کند .

انتخاب عباس لطفی نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و مدرس دانشگاه بعنوان سرپرست هیئت فوتبال تنگستان، حسن آستروتن ومجید زائری  به ترتیب  برای رئیس هیئت فوتبال شهرستان های دشتی وکنگان  از اقدامات اولیه برای تغییر ساختار مدیریتی ورزش فوتبال در استان بوشهر بوده است .

درایت و تدبیر نجفی برای جلوگیری از تنش و ایجاد حاشیه برای هیات فوتبال جدید استان سبب شده است که فعلا با تساهل و تسامح با  دو رئیس هیات فوتبال در دو شهرستان استان که از حمایت مستقیم افرادی ذی نفوذ برخوردار هستند رفتار کند هر چند که این دو نفر به عنوان وصله ناجور بر قامت فوتبال استان عرض اندام می کنند .

رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر در حالی در پایان هفته گذشته تیم کاری خود در استان را برگزید که انتظار می رود با هماهنگی با همدیگر شرایط مساعد تری برای رشد فوتبال استان ایجاد کنند .

در احکامی که توسط نجفی امضاء شده است ندا عبدالله‌زاده به عنوان نائب رئیس هیئت در امور فوتبال بانوان ، علی عبدالهی ؛حقوق‌دان و رئیس کمیته انضباطی،سعید محبی ؛نائب رئیس کمیته انضباطی ،هوشنگ بیات ؛ تدارکات و پشتیبانی ، پرویز عبدی‌پور؛ رئیس کمیته مسابقات ،عبدالمجید مشایخ ؛ رئیس کمیته داوران، حسین طبیب‌نژاد ؛ رئیس کمیته فوتبال ساحلی و فوتسال، اسماعیل اعتمادی ؛ رئیس کمیته نقل و انتقالات ،خدابخش پولادی‌نژاد ؛ مشاور و خزانه‌دار،طاهره زنده‌بودی ؛ مسئول دبیرخانه ، حسن غلامی ؛رئیس امور فرهنگی و مجید اصلانی به عنوان مشاور اجرایی و فرهنگی برگزیده و انتصاب شده اند .