- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استقلال، شیرین فراز را گل‌باران کرد

در شرایطی که روز گذشته و امروز ۷ تیم لیگ برتری با پذیرش شکست برابر حریفان‌شان از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفتند و پرسپولیس هم در ۲ دقیقه پایانی وقت‌های اضافی ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای موفق شد، آخرین تیم دسته یک را از پیش رو بردارد، استقلال با نتیجه ۵ بر یک از سد شیرین فراز کرمانشاه گذشت تا حریف مهر کرج درمرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شود. در این دیدار میلاد میداودی در دقایق ۳۳ و ۵۳ ، محسن یوسفی در دقایق ۶۲ و ۶۸ و اسماعیل شریفات در دقیقه ۷۶ پنج گل آبی‌های تهران را به ثمر رساندند و تک گل شیرین فراز را هم سجاد خسروی در دقیقه ۸۸ وارد دروازه استقلال کرد. این در حالی بود که حنیف عمران زاده و مجتبی جباری هم دو گل به ثمر رساندند اما داور این دو گل را نپذیرفت.

پرویز مظلومی در این بازی به آندرانیک تیموریان، فرهاد مجیدی و خسرو حیدری بازی نداد و در ۱۰ دقیقه پایانی هم مهدی رحمتی جایش را به هادی زرین ساعد داد تا دروازه بان دوم استقلال برای نخستین بار در ترکیب این تیم قرار گیرد.

استقلال تهران با این پیروزی حریف مهر کرجی شد که توانست امروز راه آهن شهرری را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد و یکی دیگر از شگفتی‌های جام حذفی را رقم بزند.

در دیگر دیداری که برگزار شد نفت آبادان با نتیجه ۳ بر یک گهر زاگرس را از پیش رو برداشت و به جمع ۱۶ تیم پایانی راه یافت.