- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای ۲۵ طرح هادی در روستاهای عسلویه و کنگان

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان از اجرای ۲۵ طرح هادی در روستاهای عسلویه و کنگان خبر داد.روستا [1]

حیدر کردی دیروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز”  اظهار داشت: توجه به روستاها و توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان‌های کنگان و عسلویه است.

وی افزود: توجه به کیفیت پروژه‌ها در مناطق روستایی مورد تاکید و توجه قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه شاهد اجرای طرح‌های ارزشمندی هستیم که تکمیل هر پروژه موجبات رشد و پیشرفت روستاها می‌شود.

کردی از اجرای ۲۵ طرح هادی در روستاهای عسلویه و کنگان خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری است که در موعد مقرر تکمیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: احداث مدارس، اجرای طرح‌های هادی، احداث پارک‌ها، آسفالت‌کشی خیابان‌ها، احداث خانه‌های عالم، احداث مراکز بهداشتی و درمانی، احداث پانسیون‌های پزشکی و تکمیل پروژه‌های ورزشی نیز از جمله پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در روستاهای این شهرستان است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان ابراز داشت: بنیاد مسکن شهرستان کنگان در چند سال گذشته خدمات قابل قبولی به مردم به ویژه در روستاها ارائه کرده و در سال جاری نیز با تلاش همه همکاران و با توکل به خدا، برنامه‌های مهمی برای اجرا در شهرستان‌های عسلویه و کنگان داریم که بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اجرا می‌شوند.

وی افزود: این نهاد ارزشمند به عنوان نخستین نهاد در بخش سازندگی بر اساس حکم تاریخی حضرت امام (ره) راه‌اندازی شده و با بیش از ۳۰ سال سابقه و با کسب تجارب در عرصه‌های مختلف، خدمات مختلفی را به افراد جامعه به ویژه اقشار کم‌درآمد ارائه داده و انتظار مردم از این نهاد بسیار بالا است.

کردی یادآور شد: رضایتمندی مردم در مناطق روستایی مهم‌ترین اولویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.