- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تجهیز حوزه علمیه خواهران عسلویه با اعتبار ۴ میلیارد ریالی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از تجهیز حوزه علمیه خواهران عسلویه با اعتبار چهار میلیارد ریالی خبر داد.حوزه علمیه [1]

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی دیروز در گفت‌وگو با ” عسلویه نیوز”  اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه امری لازم است.

وی افزود: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری لازم است و موجب جذب جوانان به سمت معنویت می‌شود.

اهرمی با تأکید بر لزوم افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های مذهبی و دینی در دستور کار این مدیریت قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر در این مسیر برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان تصریح کرد: تعمیق باورهای دینی در بین نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی، کادرسازی در عرصه‌های فرهنگ دینی جامعه و گسترش روحیه معنویت در بین نوجوانان و جوانان از اهداف این مدیریت در سال جاری است.

اهرمی از تجهیز حوزه علمیه خواهران عسلویه با اعتبار ۴ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری است که هفته آینده تخصیص می‌یابد.

وی یادآور شد: در سال جاری چند طرح مهم و تاثیرگذار در حوزه فرهنگی دینی در عسلویه اجرایی شده که برای تکمیل هر چه سریع‌تر این طرح‌ها اهتمام ویژه‌ای داریم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان ابراز داشت: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند همه باید در توسعه اماکن فرهنگی برای جذب جوانان همت کنیم.