- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

با اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی/ تجهیز پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس پارس جنوبی

عسلویه نیوز” مدیرعامل پارس جنوبی از تجهیز پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” سید پیروز موسوی در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی صنعت نفت در پارس جنوبی اظهار داشت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی، خدمات لازم را به مردم بومی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر ارائه می‌کند.
وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات از مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه است و منطقه ویژه پارس با تجهیز این مراکز درمانی نقشی غیر قابل انکاری در بهبود خدمات داشته است.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از تجهیز بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه رادیولوژی پرتابل، دستگاه تست ورزش و هولتر مانیتورینگ و دستگاه اکوکاردیوگرافی با بودجه‌ای معادل دو میلیارد ریال و با مساعدت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تهیه و در اختیار بخش‌های مختلف بیمارستان توحید جم قرار گرفت.
موسوی تصریح کرد: کارکنان صنعت نفت در سخت‌ترین شرایط به ارائه خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به این عزیزان ارائه شود و امروز شاهد حضور پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در مناطق عملیاتی هستیم.
مدیرعامل پارس جنوبی از تجهیز پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس پارس جنوبی خبر داد و گفت: با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت نفت و گاز پارس، تا پایان سال جاری و با اختصاص بودجه‌ای معادل ۳۵ میلیارد ریال تمام وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان توحید و ساختمان جدید پلی‌کلینیک تخصصی و مرکز اورژانس منطقه ویژه تهیه خواهد شد که نقش بسزایی در ارتقا وضعیت درمانی منطقه به ویژه در بخش اورژانس و پزشکی تخصصی خواهد داشت.
موسوی یادآور شد: هم‌اکنون بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر با ۳۴ مرکز درمانی مجهز و پیشرفته به ارائه خدمات درمانی به مردم بومی استان و کارکنان صنعت نفت می‌پردازد و رضایت مردم و کارکنان صنعت نفت از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است.