- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

عید قربان تجلی خداپرستی و یکتاپرستی است

امام جمعه عسلویه گفت: عید قربان تجلی خداپرستی و یکتاپرستی است. [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز عید قربان در بندر عسلویه با تبریک این عید و دهه ولایت اظهار داشت: عید قربان تجلی خداپرستی و یکتاپرستی است و گرامیداشت این روز لازم است.

وی به درس‌های قربانی کردن اسماعیل اشاره کرد و افزود: وفاداری و سرافراز بیرون آمدن از امتحان الهی از درس‌های عید قربان است.

امام جمعه عسلویه در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری بر وحدت تاکید کردند و خواستار کوتاه نیامدن مردم و مسئولان در برابر فشارهای دشمنان شدند و تاکید داشتند که مسئولان خدمتگزاری عادلانه‌ای به اقشار مختلف ارائه کنند.

هاشمی‌نژاد با تبریک عید غدیر خاطرنشان کرد: باید همواره و در هر شرایطی غدیری فکر کنیم و غدیری عمل کنیم و نسبت به گسترش فرهنگ غدیر گام برداریم.

وی به ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده الگویی ارزشمند برای جوانان و دانش‌آموزان است و باید از این الگوهای شایسته استفاده کنیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به شایعات موجود در الحاق بخش‌هایی از هرمزگان و بوشهر به استان فارس افزود: این شایعات نگرانی‌هایی را در بین مردم به وجود آورده و امیدوار هستیم مسئولان دقت لازم را داشته باشند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به لزوم راه‌اندازی جایگاه جدید سی.ان.جی در عسلویه اظهار داشت: مسئولان باید هر چه زودتر در راه‌اندازی این جایگاه اهتمام ورزند.