- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کورت تمام‌شیشه‌ای اسکواش در عسلویه رونمایی شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، دومین کورت تمام‌شیشه‌ای اسکواش کشور در عسلویه رونمایی شد. [1]

به گزارش” عسلویه نیوز” شهردار بندر عسلویه در آیین رونمایی از کورت شیشه‌ای اسکواش ساخت داخل در عسلویه اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های رفاهی و ورزشی در عسلویه مورد توجه مسئولان قرار دارد.

هوشنگ صمصامی افزود: عسلویه دارای جاذبه‌های ویژه گردشگری و توریستی است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به اهمیت ساخت کورت شیشه‌ای اسکواش در عسلویه خاطرنشان کرد: زیباترین کورت تمام شیشه‌ای کشور ساخته شده توسط نیروهای داخلی در شهر عسلویه توسط شهرداری این شهر اجرا  و به عنوان دومین کورت شیشه‌ای در کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار عسلویه باتوجه به مهم خواندن بخش ویژه عسلویه و به‌ویژه شهر عسلویه تصریح کرد: باتوجه به اینکه این شهر میزبان بزرگترین صنایع نفت و گاز و پترشیمی کشور است و محل  رفت و آمد میهمانان زیادی از سراسر کشور است به همین دلیل اجرای طرح‌های جدید با چشم انداز زیبا در این شهر احساس می‌شود.

صمصامی اذعان داشت: در این پروژه اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان هزینه شده که امیدوار هستیم مورد توجه و رضایت دوستداران ورزش قرار گیرد.

وی از راه‌اندازی آبنمای موزیکال در عسلویه خبر داد و یادآور شد: بزرگترین و نخستین آبنمای موزیکال آب و آتش در جنوب کشور با ۳۰ درصد پیشرفت کاری در حال حاضر در عسلویه در دست اجراست.

شهردار عسلویه گفت: افزایش سطح کیفی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و جلب رضایت خاطر مردم از مهم‌ترین اولویت‌ها در این منطقه است و همه توان و ظرفیت خود را برای این مهم به کار می‌گیریم.