- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف ۲۰ تخلف صنفی در عید قربان

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از قیمت گوشت گوسفندی در دشتستان به ۲۳۰ هزار ریال و کشف ۲۰ تخلف صنفی در عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با بیان اینکه قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در دشتستان ۲۳۰ هزار ریال است گفت: در ایام عید قربان ۲۰ تخلف در واحدهای صنفی دشتستان کشف شده است.

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نظارت بر اصناف در دستور کار این اداره قرار دارد و با همه توان در راستای مقابله با تخلفات اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در ایام و مناسبت‌های مختلف سال شاهد تشدید نظارت‌ها هستیم و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که رضایتمندی مردم فراهم شود.

احمدی از کشف ۲۰ تخلف از واحدهای صنفی متخلف در طرح نظارتی ویژه عید قربان در دشتستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان و افزایش تقاضا برای خرید گوشت، طرح نظارتی ویژه‌ای از جمله از مراکز عرضه گوشت، تالارها، رستوران‌ها و غذافروشی‌ها در دو نوبت صبح و عصر در همه بخش‌های شهرستان به اجرا در آمد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با بیان اینکه قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در دشتستان ۲۳۰ هزار ریال است، تصریح کرد: در حال حاضر نرخ متعارف گوشت گوسفندی در شهرستان دشتستان به ازاء هرکیلوگرم ۲۳ هزار تومان است که برای متصدیان واحدهایی که بیش از این عرضه کنند پرونده تخلف توسط بازرسان تشکیل شده است.

وی ابراز داشت: در راستای نظارت جدی بر مراکز عرضه مواد غذایی ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با طرح انجام گرفت و تعداد ۲۰ تخلف کشف شد که ارزش آن بالغ بر ۲۵ میلیون ریال بوده و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با تلفن ۱۲۴ اعلام کنند تا توسط بازرسان کشیک حاضر در اداره مورد رسیدگی قرار گیرد.