- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تزریق ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه

فرماندار عسلویه از تزریق ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد.فرماندار [1]
مجید محمودی امروز ” عسلویه نیوز”  اظهار داشت: پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به عسلویه هم‌اکنون با شتاب بسیار خوبی در دست اجراست و انتظار داریم بسیاری از این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: ضمن تاکید بر شتاب بخشیدن به طرح‌های موجود، تاکید زیادی بر کیفیت اجرا نیز داریم و پیمانکاران را موظف به رعایت استانداردهای لازم کرده‌ایم.

فرماندار عسلویه از تزریق ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان نقدینگی تا پایان هفته جاری تزریق می‌شود.

محمودی تصریح کرد: پیگیری معاون برنامه‌ریزی استاندار در تزریق این میزان نقدینگی بسیار تاثیرگذار بوده و انتظار داریم با تزریق این میزان اعتبار شاهد شتاب بیشتری در اجرا باشیم.

وی اضافه کرد: در پروژه‌های حوزه علوم پزشکی و حوزه آموزشی و همچنین در حوزه ورزشی شاهد پیشرفت بسیار خوبی در اجرای طرح‌ها هستیم.

فرماندار عسلویه یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی باید نظارت لازم را بر اجرای این طرح‌ها داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

محمودی گفت: سفر فروردین ماه سال ۹۰ مقام معظم رهبری به پایتخت انرژی کشور برکات بسیار زیادی در بر داشت و امیدوار هستیم رضایتمندی مردم فراهم شود.