- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هواداران نقش یار دوازدهم را خوب ایفا کردند

کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: حمایت‌های یار دوازدهم مس عامل افزایش انگیزه بازیکنان تیم در تلاش و برای رسیدن به پیروزی در این دیدار بود.


فرزاد حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از حضور هواداران فهیم مس‌ در ورزشگاه و حمایت‌های همه جانبه آنها در دیدار برابر پرسپولیس تشکر کرد و اظهار داشت: باید از همه هوادارانی که تا پایان ۹۰ دقیقه این بازی یک صدا تیم را تشویق کردند، تشکر کنم، آنها در این بازی به خوبی توانستند نقش یار دوازدهم را ایفا کنند.

وی افزود: این پیروزی در سایه وفاق و همدلی همه به دست آمد، قطعا اتفاقات خوشایند این دیدار را از یاد و خاطر بازیکنان تیم بیرون نمی‌رود، بازیکنان تیم در ادامه با اتکا به حمایت‌های هواداران تیم ‌قصد دارند تا با ارائه بازی‌های تماشاگر پسند در راستای موفقیت مس و رضایت و خوشحالی آنها گام بردارند.

حسین‌خانی که در دیدار روز گذشته مس‌ یکی از عناصر تاثیر‌گذار تیمش بود، گفت: من به عنوان یکی از بازیکنان و سربازان تیم وظیفه داشتم تا به بهترین شکل ممکن وظایفم را در زمین انجام دهم و از اینکه توانستم در میانه میدان یکی از بازیکنان تاثیر‌گذار تیمم باشم خوشحالم، امیدوارم علاوه بر رضایت کادر فنی‌، رضایت مردم و هواداران تیم را برآورده کرده باشم.

کاپیتان مس‌ کرمان با اشاره به روند بازی مقابل پرسپولیس‌ تصریح کرد: همه بازیکنان تیم با تلاش و دوندگی‌های خود در این پیروزی سهیم هستند، مس طی ۹۰ دقیقه بهتر از پرسپولیس بود، ما فرصت‌های گلزنی دیگری نیز داشتیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم قطعا بازی با نتیجه پر‌گل‌تری خاتمه می‌یافت.

وی افزود: این پیروزی و سه امتیاز این دیدار موجب شد تا روحیه بازیکنان و کادر فنی نسبت به گذشته افزایش یابد و هر چند اعتقاد دارم دیگر نباید به این بازی فکر کنیم و باید با تمرینات فشرده، اتحاد و همدلی به فکر بازی برابر نفت آبادان باشیم.

حسین‌خانی ابراز داشت: این بازی در زمین نفت برگزار می‌شود، اما بازیکنان مس توانایی شکست دادن این تیم را در آبادن دارند و تنها باید با خواستن این مهم برای رسیدن به سه امتیاز آن تلاش کنند.