- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کلاه ایمنی اهدایی جان دو موتور سوار بوشهری را نجات داد

در هفته اخیر دو جوان موتورسوار بوشهری دچار سانحه شدید رانندگی شدند که کلاه ایمنی اهدایی اداره کل حمل و نقل و پایانه ها جان هر دو آنها را نجات داد.

 

 

به گزارش “عسلویه نیوز” سید حمید رضا علم  مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان با اعلام این مطلب افزود . دو جوان موتورسوار بوشهری در یک هفته اخیر دچار سانحه شدید رانندگی با موتورسیکلت شدند.که کلاه ایمنی اهدایی  اداره کل حمل و نقل و پایانه ها مانع ضربه مغزی آنها و در نتیجه جلوگیری از مرگ آنها شد .

وی تصریح کرد : یکی از این موتورسواران در شهر بوشهر پس از برخورد شدید با یکدستگاه خودرو  سر وی با شدت به جدول کنار خیابان برخورد میکند که بدلیل استفاده از کلاه ایمنی خوشبختانه از مرگ حتمی نجات پیدا می کند .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها اضافه کرد : جوان دیگری حین  مراجعه به محل کار خود در حوالی نیروگاه بوشهر به شدت به علائم کنار جاده برخورد می کند که این بار نیز کلاه ایمنی اهدایی اداره کل حمل و نقل و پایانه ها مانع شکستن سر وی و وارد آمدن ضربه مغزی می شود .

علم افزود : کلاه ایمنی هر دو این موتور سوار مانع از فوت ‌آنها و داغدار شدن خانواده هایشان شده و این بهترین پاداش برای مسئولان و کارشناسان اداره کل حمل و نقل و پایانه ها است گفتنی است در اجرای چهارمین مرحله طرح موتورسواران ایمن در استان تا کنون بیش از ۲۵۰۰ کلاه ایمنی ، ۳۰۰۰ جلیقه دید در شب و۲۰ هزار شبرنگ مخصوص نصب بر موتورسیکلت به صورت رایگان بین موتور سواران توزیع شده است .