- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

انجام ۸۰۰ بازدید بهداشتی از اماکن عملیاتی و غیرعملیاتی پارس جنوبی

مسئول بهداشت عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی از انجام ۸۰۰ بازدید بهداشتی از اماکن عملیاتی و غیرعملیاتی پارس جنوبی خبر داد.آشپزی [1]
صلاح‌الدین عباسی امروز در گفت‌وگو با ” عسلویه نیوز”  اظهار داشت: رعایت مسایل زیست محیطی و ایمنی در محیط‌های عملیاتی و کارگاهی امری لازم است و همه باید در این مسیر کمک کنند.

وی افزود: رعایت نکات بهداشتی نیز باید در دستور کار مسئولان و کارکنان قرار گیرد و نباید در این مسیر کوتاهی شود.

مسئول بهداشت عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی از انجام ۸۰۰ بازدید بهداشتی از اماکن عملیاتی و غیرعملیاتی پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۹۲ بیش از ۸۰۰ بار از اماکن عملیاتی و غیر عملیاتی شامل کمپ‌ها، استخرها، اتاق‌داری‌ها، چایخانه‌ها، دفاتر کار و … بازدید و کنترل بهداشتی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: افزون بر ۲۰۰ بار واحد بهداشت عمومی و محیط، رسیدگی به شکایات پرسنل زحمتکش مجتمع را به عهده گرفته است.

مسئول بهداشت عمومی مجتمع گفت: از خدمات دیگر این واحد در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت پرسنل عزیز، آموزش بهداشت به پرسنل بهداشتی است که امیدوار هستیم تاثیرگذار باشد.

عباسی ابراز داشت: این افراد شامل پرسنل رستوران‌ها، آبدارخانه‌ها، کارگران سم‌پاش و برخی پرسنل رسمی است که در این راستا ۱۲۲ نفر روز در ۶ ماهه نخست سال ۹۲ توسط این واحد ثبت شده است.

وی از مبارزه شیمیایی علیه حشرات موذی در ۲۲۷ هزار متر مربع از اماکن پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: از کارهای دیگر این واحد می‌توان به مبارزه شیمیایی علیه حشرات و جانوران موذی در ۲۲۷ هزار متر مربع از اماکن زیر پوشش مجتمع نیز اشاره کرد.

عباسی گفت: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، رئیس HSE مجتمع و رئیس مرکز سلامت کار پارس جنوبی و مرکز سلامت کار پارس جنوبی و HSE مجتمع همکاری خوبی با این مجموعه دارند که شایسته تقدیر هستند.